zbyszko Napisano 19 Listopad 2012 Napisano 19 Listopad 2012 Witam przez ostatni czas robiłem model postaci trzecioplanowej do portfolio, która mogłaby być w RPG-u. Model składa się z 7352 trisów, trzech textur 2048x2048 diffuse, specular, normal, oraz 1024x1024 diffuse na włosy. Model robiony w błenderze textury w gimpie Render z UDK
Wichur Napisano 19 Listopad 2012 Napisano 19 Listopad 2012 WOW, dla mnie bomba... Uwielbiam takie modele postaci :)
Piro Napisano 20 Listopad 2012 Napisano 20 Listopad 2012 Jakby wszystkie córki rybaków tak wygladały, to by nikt łowić nie chciał i by z głodu powyzdychali ;-) Imo jak na npca który się krząta w tle, to dośc spora teksa i trisów liczba, ale czego my LODami nie robilismy. Nie widać niestety ostrości tekstury na screenach z 2k - nie masz jakiegoś filtrowania/blura właczonego do screenów? (albo to mi juz na oczy pada, nie przejmuj się :P)
zbyszko Napisano 21 Listopad 2012 Autor Napisano 21 Listopad 2012 Nie widać niestety ostrości tekstury na screenach z 2k - nie masz jakiegoś filtrowania/blura właczonego do screenów? (albo to mi juz na oczy pada, nie przejmuj się :P) Tak, użyłem anti aliasing FXAA3 w post proces chain w UDK.
plasti Napisano 21 Listopad 2012 Napisano 21 Listopad 2012 no na dzisiejsze czasy i mozliwosci to wow to to na pewno nie jest, ale bardzo fajnei wyglada
wizz Napisano 23 Listopad 2012 Napisano 23 Listopad 2012 No twarz z boku tak troche powykrzywiana, troche mozna by ja poprawic :) ale za to textura mysle że ok. Dłonie jeszcze trochę lepsiejsze by się przydały. Pozdro!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się