Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam przez ostatni czas robiłem model postaci trzecioplanowej do portfolio, która mogłaby być w RPG-u. Model składa się z 7352 trisów, trzech textur 2048x2048 diffuse, specular, normal, oraz 1024x1024 diffuse na włosy.

Model robiony w błenderze textury w gimpie

 

wench__peasant_girl__wireframe_by_bosman697-d5llgx2.png

Render z UDK

wench__peasant_girl_render_by_bosman697-d5llh39.png

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jakby wszystkie córki rybaków tak wygladały, to by nikt łowić nie chciał i by z głodu powyzdychali ;-)

 

Imo jak na npca który się krząta w tle, to dośc spora teksa i trisów liczba, ale czego my LODami nie robilismy. Nie widać niestety ostrości tekstury na screenach z 2k - nie masz jakiegoś filtrowania/blura właczonego do screenów? (albo to mi juz na oczy pada, nie przejmuj się :P)

Napisano
Nie widać niestety ostrości tekstury na screenach z 2k - nie masz jakiegoś filtrowania/blura właczonego do screenów? (albo to mi juz na oczy pada, nie przejmuj się :P)

Tak, użyłem anti aliasing FXAA3 w post proces chain w UDK.

Napisano

No twarz z boku tak troche powykrzywiana, troche mozna by ja poprawic :) ale za to textura mysle że ok. Dłonie jeszcze trochę lepsiejsze by się przydały. Pozdro!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności