kuback Napisano 19 Listopad 2012 Share Napisano 19 Listopad 2012 Witam. Proszę o podpowiedź, w jaki sposób w maxie można powielać elementy. W tym konkretnym przypadku chodzi mi o powielenie elementów trawa.vrmesh na utworzonym terenie. Jaką funkcą najprościej przypadkowo porozrzucać elementy aby dodatkowo nachyleniem dopasowały się po płaszczyzny na której mają spoczywać. Nie mogę zainstalować coś multiscatter i pomyślałem, że może max sam w sobie coś ciekawego posiada. Mutiscatter miał jeszcze tą wade, że otwierając plik na kompie gdzie tego pluginu nie było , elementy się nie powielały. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturprx2 Napisano 20 Listopad 2012 Share Napisano 20 Listopad 2012 W compound objects jest maxowy scatter. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 20 Listopad 2012 Share Napisano 20 Listopad 2012 Graphite Modelling tools ---> object paint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuback Napisano 22 Listopad 2012 Autor Share Napisano 22 Listopad 2012 Dziękuję za odpowiedzi. Obiect paint wymaga tutoriala, a scatter maxowy zdaje się być bardziej intuicyjny. Tylko dlaczego obiekty vrmash nie chcą się powielać w tym scatterze? Automatycznie po zaznaczeniu funkcji w renderze widoczne są jako czarne prostopadłościany. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi