Napisano 19 Listopad 201212 l Witam. Proszę o podpowiedź, w jaki sposób w maxie można powielać elementy. W tym konkretnym przypadku chodzi mi o powielenie elementów trawa.vrmesh na utworzonym terenie. Jaką funkcą najprościej przypadkowo porozrzucać elementy aby dodatkowo nachyleniem dopasowały się po płaszczyzny na której mają spoczywać. Nie mogę zainstalować coś multiscatter i pomyślałem, że może max sam w sobie coś ciekawego posiada. Mutiscatter miał jeszcze tą wade, że otwierając plik na kompie gdzie tego pluginu nie było , elementy się nie powielały. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Napisano 22 Listopad 201212 l Autor Dziękuję za odpowiedzi. Obiect paint wymaga tutoriala, a scatter maxowy zdaje się być bardziej intuicyjny. Tylko dlaczego obiekty vrmash nie chcą się powielać w tym scatterze? Automatycznie po zaznaczeniu funkcji w renderze widoczne są jako czarne prostopadłościany. Proszę o podpowiedź. Pozdrawiam.