Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam:) Wziąłem się za renderowanie modelu aparatu który zrobiłem już jakiś czas temu. Chciałbym osiągnąć w miarę realistyczny efekt. Proszę was o ocęnę materiałów. Co zmienić, co poprawić?

Pozdrawiam.foryx.png

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo fajny modelik :) Render tez przyjemny, a to co w materialach bym zmienil to ogolnie je zroznicowal, teraz jest wszystko takie samo, nawet dac o 5% inny odcien czy reflect. 1- inaczej rozkladaja sie refleksy na szlifowanym metalu niz u ciebie. 2- jakis lekki bumpik napewno polepszyl by efekt. 3- bardziej matowe takie gumowe zeby roznilo sie od obudowy. 4- ciemniejszy metal tak jak wczesniej zeby zroznicowac. 5- powalcz z ta soczewka zeby bylo cos za nia i dawala takie kolorki, mozna pozniej w ps je podkolorowac :) i to tyle co udalo mi sie wylapac, moze cos sie przyda.

 

aparatm.jpg

Napisano
  • Autor

Dzięki za cenne rady :) Soczewka ma tylko wstępny materiał i zaraz się nią zajmę. Bump na obudowie jest ale faktycznie zbyt mały.

Napisano
  • Autor

Hej. Mały update. Został jeszcze do dodania materiał mechanizmu lampy.

Nie mogę się uporać z materiałem soczewki? Może ktoś ma na to jakiś patent?

234qb.png

Napisano

No jest lepiej. ja bym dal ten uchwyt na pasek z ciemniejszego metalu zeby kontrastowal troche. A co do soczewki to masz reflect na 1, bo jak by odbicie bylo minimalne rozmyte? sama soczewke podkolorowac w szopie i powinna byc o. aa i jeszcze obiektyw od przodu teraz jest ciemny siwy a powinien isc chyba brdziej w czarny, i jak za soczewka bedzie ciemniejszy material tez lepiej ja uwidoczni. albo moze levelsami podbij w szopie i wystarczy sam nie wiem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności