Napisano 24 Listopad 201212 l Witam. Oto moja wersja postaci sympatycznego pokemona. Przybył na ziemię w poszukiwaniu zabawy i słodkich ciastek :-). A tak poważnie to postać, którą zaprojektowałem aby testować tworzenie riggów w modo 601. Dla porządku: soft - modo 601, oczy animowane za pomocą deformerów transform, cała postać przypięta do szkieletu za pomocą " heat binding". Poniżej efek ustawiania postaci.Więcej renderów i widok siatki i szkieletu na stronie http://www.behance.net/gallery/Ebun-3d-character/5781125 Edytowane 24 Listopad 201212 l przez tomerk zmiana textu
Napisano 24 Listopad 201212 l Bardzo fajna postać, będzie jakaś animacja? Dla animatora wydaje mi się że sterowanie skrętu głowy i czułków suwakami wydaje mi się trochę nieintuitywne, ja bym sterowała to obiektami w scenie tak jak oczy.
Napisano 25 Listopad 201212 l Autor Dziękuję za słowa uznania :-). Cieszę się, że wysiłek włożony w przygotowanie tej postaci nie poszedł na marne. @Ania: Tak, zamierzam zrobić animację z udziałem Ebuna, ale wcześniej powstaną jeszcze 3 postacie. Potem pewnie zrobię wnętrza statków, którymi będą się poruszać. Co do kontrolowania ruchów głowy suwakami to nie przeszkadza mi to bardzo, mam odrazu wbudowane ograniczenia związane z jego anatomią. Np. nie przekręcę przypadkiem głowy dalej niż powinienem, aby nie ziekształcić siatki. Pozatym mogę sobie zabrać ten lokator z kontrolkami w dowolne miejsce i animować ruch głowy podczas gdy Ebun będzie się poruszać po ścieżce. Przy podglądzie ruchu "live" w modo, to bardzo wygodne rozwiązanie. :-)