tomerk Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 (edytowane) Witam. Oto moja wersja postaci sympatycznego pokemona. Przybył na ziemię w poszukiwaniu zabawy i słodkich ciastek :-). A tak poważnie to postać, którą zaprojektowałem aby testować tworzenie riggów w modo 601. Dla porządku: soft - modo 601, oczy animowane za pomocą deformerów transform, cała postać przypięta do szkieletu za pomocą " heat binding". Poniżej efek ustawiania postaci.Więcej renderów i widok siatki i szkieletu na stronie http://www.behance.net/gallery/Ebun-3d-character/5781125 Edytowane 24 Listopad 2012 przez tomerk zmiana textu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 Bardzo fajna postać, będzie jakaś animacja? Dla animatora wydaje mi się że sterowanie skrętu głowy i czułków suwakami wydaje mi się trochę nieintuitywne, ja bym sterowała to obiektami w scenie tak jak oczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
J|L Napisano 25 Listopad 2012 Share Napisano 25 Listopad 2012 spoko ten stworek "ma na wszystko oko" podoba mi sie :] pozdrawiam J|L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomerk Napisano 25 Listopad 2012 Autor Share Napisano 25 Listopad 2012 Dziękuję za słowa uznania :-). Cieszę się, że wysiłek włożony w przygotowanie tej postaci nie poszedł na marne. @Ania: Tak, zamierzam zrobić animację z udziałem Ebuna, ale wcześniej powstaną jeszcze 3 postacie. Potem pewnie zrobię wnętrza statków, którymi będą się poruszać. Co do kontrolowania ruchów głowy suwakami to nie przeszkadza mi to bardzo, mam odrazu wbudowane ograniczenia związane z jego anatomią. Np. nie przekręcę przypadkiem głowy dalej niż powinienem, aby nie ziekształcić siatki. Pozatym mogę sobie zabrać ten lokator z kontrolkami w dowolne miejsce i animować ruch głowy podczas gdy Ebun będzie się poruszać po ścieżce. Przy podglądzie ruchu "live" w modo, to bardzo wygodne rozwiązanie. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi