panRebonka Napisano 27 Listopad 2012 Napisano 27 Listopad 2012 Witam. Otóż mam do wymodelowania taką postać. Model będzie służył pod grafikę 2d do gry przeglądarkowej i będzie dość niewielki, tak więc nie muszę idealnie dopracowywać szczegółów. Jednakże, model będę musiał zrigować, bo choć będzie on statyczny, to jednak będą potrzebne mi rozmaite pozy. Jako że pierwszy raz podchodzę do modelu jednak dość złożonego, to poniżej rozrysowałem sonie plan, jak się za to zabrać i proszę tutaj bardziej doświadczone osoby o wspomożenie radą. Tutaj concept: Tutaj screen bezpośrednio z gry: Generalnie wydaje mi się, że nie będę bawił się w jakiś scuplt, a jedynie poprzestanę na "pocięciu" konceptu do 3d i nawet zrobieniu tekstury na jego bazie. Jak widzicie gdzieś jakiś zalążek głupiego błędu, który może mi wygenerować wiele czasu pracy, to byłbym wdzięczny za wskazanie go. Tymczasem będę stopniowo zapodawał jakiś progres, zaczynając od głowy.
olaf Napisano 27 Listopad 2012 Napisano 27 Listopad 2012 no ja bym dokładnie tak zrobił - model 200-300 tris i planarnie nakładał tekstury z konceptu.
Coyote Napisano 27 Listopad 2012 Napisano 27 Listopad 2012 Chyba lepiej normalnie rozłożyć uv(wszystko na mirror) potem zrobić teksa z kamera projection i podmalować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się