Skocz do zawartości

Vray: Cienie przy GI


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, renderuje animację, świecę GI. Animacja przedstawia jadący pojazd. Po wyrenderowaniu sekwencji zauważyłem, że cień, który auto wygenerowało pod sobą w pierwszej klatce animacji zostało podczas renderowania kolejnych. Jak sobie z tym poradzić?

 

Czy jest jakiś sposób, aby nie było różnic w cieniach generowanych przez GI jeśli np. dzisiaj wyrenderuje 5 klatek, wyłączę program i wznowie w innym czasie?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Multiframe jest dobry jedynie przy samym ruchu kamery, jakieś walk-through czy coś w tym stylu. Raz liczy GI, powolutku, a potem sobie tylko uzupełnia informacje o to, co nowego się pojawia na ekranie (w skrócie). Tutaj niestety potrzebujesz czegoś innego. Zobacz sobie tutaj:

 

http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/tutorials_anim2.htm

 

Praktycznie krok po kroku masz opisane jak działać. Gdybyś miał jakieś wątpliwości to pytaj.

 

Edit:

 

Nie wiem jaką masz wersję vray'a, jeżeli starsza niż chyba 2.01 to możesz małe problemy - nie ma tej funkcji i trzeba kombinować żeby uniknąć migotania GI.

  • Like 1
Napisano

Czy jak zapisze vrmap'e to czy przy po wyrenderowaniu kilku klatek, przerwaniu i wznowieniu renderingu po jakims czasie beda mial zachowane cienie?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności