zgred Napisano 3 Grudzień 2012 Napisano 3 Grudzień 2012 Witam, renderuje animację, świecę GI. Animacja przedstawia jadący pojazd. Po wyrenderowaniu sekwencji zauważyłem, że cień, który auto wygenerowało pod sobą w pierwszej klatce animacji zostało podczas renderowania kolejnych. Jak sobie z tym poradzić? Czy jest jakiś sposób, aby nie było różnic w cieniach generowanych przez GI jeśli np. dzisiaj wyrenderuje 5 klatek, wyłączę program i wznowie w innym czasie?
Miłosz3ds Napisano 3 Grudzień 2012 Napisano 3 Grudzień 2012 Cześć. A w jaki sposób dokładnie przeliczasz GI? W maxie działasz?
zgred Napisano 3 Grudzień 2012 Autor Napisano 3 Grudzień 2012 Max primary bounces: Irriadance Map secondary: light cache
Miłosz3ds Napisano 3 Grudzień 2012 Napisano 3 Grudzień 2012 A w zakładce Indirect Ilumination, w Irradiance map, w części "Mode" jak masz wszystko poustawiane?
Miłosz3ds Napisano 3 Grudzień 2012 Napisano 3 Grudzień 2012 Multiframe jest dobry jedynie przy samym ruchu kamery, jakieś walk-through czy coś w tym stylu. Raz liczy GI, powolutku, a potem sobie tylko uzupełnia informacje o to, co nowego się pojawia na ekranie (w skrócie). Tutaj niestety potrzebujesz czegoś innego. Zobacz sobie tutaj: http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/tutorials_anim2.htm Praktycznie krok po kroku masz opisane jak działać. Gdybyś miał jakieś wątpliwości to pytaj. Edit: Nie wiem jaką masz wersję vray'a, jeżeli starsza niż chyba 2.01 to możesz małe problemy - nie ma tej funkcji i trzeba kombinować żeby uniknąć migotania GI. 1
zgred Napisano 3 Grudzień 2012 Autor Napisano 3 Grudzień 2012 Czy jak zapisze vrmap'e to czy przy po wyrenderowaniu kilku klatek, przerwaniu i wznowieniu renderingu po jakims czasie beda mial zachowane cienie?
Rekomendowane odpowiedzi