muszek92 Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 Witam! Pilne pytanko, muszę zrobić model ronda falute.. Jest to podstawka taka do pieniążków, z wgłębionym środkiem, problem leży tu że całość ma być wykonana z czarnego plastiku, wysoki połysk, a logo na środku ma świecić, emitować światło. Próbowałem na płaszczyznę środkową wrzucić logo (shape mergem) lecz max nie wytrzymywał. Drugim rozwiązaniem, ktore próbowałem to Vrayblend Material. Lecz nie mogę sobie poradzić z poprawnym ustawieniem. Załączam screnny jak to mniej więcej wychodzi, i prosił bym o podpowiedzi. Tak wychodzi przy wykorzystaniu Vray Blend Material, problem w tym ze tam gdzie jest pusta przestrzeń, ma być też czarny materiał. Ma wyjśc tak tylko logo ma świecić! Tak miałem ustawiony VrayBlend
mirach Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 wyglada na to ze wszystko jest ok, jesli brakuje ci jakiegos poblasku to dorob go w postprodukcji najlatwiej.
stormwind Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 możesz tez dać podstawkę osobno, skopiować geometrie wklęsłej części tam gdzie jest logo, podnieść o ułamek milimetra i dać vraylightmtl z mapą opacity, ewentualnie rozmyty opacity jako displacement, jeżeli potrzebujesz wtopić brzegi do zbliżenia
muszek92 Napisano 6 Grudzień 2012 Autor Napisano 6 Grudzień 2012 problem jest w tym, ze logo nie jest w żaden sposób geometrią, tylko maską, w materiale vrayblend ;(
stormwind Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 geometrie wklęsłej części podstawki na która nałożoną masz mapę maski
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się