mzstrider Napisano 6 Grudzień 2012 Napisano 6 Grudzień 2012 Witam! Jestem tu nowy i dopiero zaczynam przygodę z grafiką 3D. Obecnie pracuję w Mayi i mam problem, jw. Wyjaśniając to dokładniej, w miarę przybliżania widoku do obiektu (sceny) animacja zaczyna mi przyśpieszać, jakby była przewijana. Dziwne jest też to, że nie zawsze jest to równomierna prędkość. W niektórych odległościach od sceny animacja przyśpiesza w mniej więcej 2/3 filmu (wcześniej i tak "pędzi"). Proszę bardzo o pomoc, gdyż sam nie znalazłem odpowiedzi na ten problem, a Wasz portal przeglądam od dawna, jako że sam rysuję i wiem, że będziecie w stanie mi pomóc ;) PS. Dopiero co dzisiaj uporałem się z problemem "Maya fatal error: attempting to save in...". Miał ktoś z Was to? Sam nie wiem, jak udało mi się to rozwiązać. Mam nadzieję, że problem już nie wróci. Mój sprzęt: Core i5 2500k GTX 560 Ti Hawk 16GB DDR3 Dzięki z góry za pomoc! :)
legomir Napisano 7 Grudzień 2012 Napisano 7 Grudzień 2012 Animacja czy symulacja? Jeśli to particle, fluidy etc. to rozwiązanie jest dość oczywiste
mzstrider Napisano 7 Grudzień 2012 Autor Napisano 7 Grudzień 2012 Sorry, symulacja (dokładniej, przed renderingiem) . Tworzę keyframes, włączam "play" i zależnie od tego, w jakiej odległości oglądam symulację, to ma ona różną prędkość, nie zawsze równomierną.
Ania Napisano 7 Grudzień 2012 Napisano 7 Grudzień 2012 Wyrenderuj, powinno być dobrze. Po prostu nie nadąża z przeliczaniem.
legomir Napisano 8 Grudzień 2012 Napisano 8 Grudzień 2012 Etam renderuj jak maya puszczasz playblast ;) Albo inna opcja cashujesz niestety nie maya nie ma takiej opcji jak np. houdini, że przy symulacji najpierw liczy cash i potem można to spokojnie przewijać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się