Napisano 6 Grudzień 201212 l Witam! Jestem tu nowy i dopiero zaczynam przygodę z grafiką 3D. Obecnie pracuję w Mayi i mam problem, jw. Wyjaśniając to dokładniej, w miarę przybliżania widoku do obiektu (sceny) animacja zaczyna mi przyśpieszać, jakby była przewijana. Dziwne jest też to, że nie zawsze jest to równomierna prędkość. W niektórych odległościach od sceny animacja przyśpiesza w mniej więcej 2/3 filmu (wcześniej i tak "pędzi"). Proszę bardzo o pomoc, gdyż sam nie znalazłem odpowiedzi na ten problem, a Wasz portal przeglądam od dawna, jako że sam rysuję i wiem, że będziecie w stanie mi pomóc ;) PS. Dopiero co dzisiaj uporałem się z problemem "Maya fatal error: attempting to save in...". Miał ktoś z Was to? Sam nie wiem, jak udało mi się to rozwiązać. Mam nadzieję, że problem już nie wróci. Mój sprzęt: Core i5 2500k GTX 560 Ti Hawk 16GB DDR3 Dzięki z góry za pomoc! :)
Napisano 7 Grudzień 201212 l Animacja czy symulacja? Jeśli to particle, fluidy etc. to rozwiązanie jest dość oczywiste
Napisano 7 Grudzień 201212 l Autor Sorry, symulacja (dokładniej, przed renderingiem) . Tworzę keyframes, włączam "play" i zależnie od tego, w jakiej odległości oglądam symulację, to ma ona różną prędkość, nie zawsze równomierną.
Napisano 8 Grudzień 201212 l Etam renderuj jak maya puszczasz playblast ;) Albo inna opcja cashujesz niestety nie maya nie ma takiej opcji jak np. houdini, że przy symulacji najpierw liczy cash i potem można to spokojnie przewijać
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto