Napisano 12 Grudzień 201212 l Witam mam pytanko, próbuje od dłuższego czasu stworzyć mapkę do displacement z bardzo miernymi rezultatami. Przeczytałem gdzieś na forum że niejaki "Marcin" zamieścił tutoriala jak to zrobić lecz nigdzie nie mogę go znaleźć. Chciałem wymodelować zagięcia skóry w nagłówkach przy skórzanym fotelu w miejscu, gdzie skóra "zawija" się pod drewnianą tralkę. Ani cut ani paint deformation nie przyniosło pożądanych rezultatów ( albo nie mam tyle cierpliwości ) , więc postanowiłem tu ugryźć displacement`em. Czy może znacie jakiś tutorial gdyż to, co sam tworzę, daje mi podobne efekty do dwóch powyższych metod. Z góry dziękuję.
Napisano 12 Grudzień 201212 l w zasadzie filozofi duzej do takiej mapy nie ma. Zaczynasz od szarej mapy, potem malujesz biale tam gdzie chcesz zeby szlo w gore i czarne tam gdzie ma isc w dol starajac sie nasladowac jak zgina sie tkanina. http://www.foro3d.com/tutoriales/blender/blender-art-magazine-3d/blender-art-magazine-14/einstein/15.jpg - tu masz przyklad znaleziony na szybko, nie jest idealny ale pokazuje o co chodzi
Napisano 12 Grudzień 201212 l Autor No cóż, posiedziałem nad tym kilka godzin, i niestety do tego co ja akurat potrzebuje, mapa ta się nie nadaje, wróciłem do cut`a i MS, i mozolnie modeluje. Jednakże dzięki za pomoc, na pewno przyda się w innych modelach. Pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto