mtoy Napisano 14 Sierpień 2004 Napisano 14 Sierpień 2004 Cześć, nie mogę sobie poradzic z jedną rzaczą. Otóż chcę aby walec miał połysk. Na kuli wszystko widać ok, ale cylinder jest zawsze matowy. W material Editorze wybieram w "Shader Basic Parameters" Metal i prubuje zmieniać ustawienia ale ten walec nigdy się nie "świeci". P.S. Wcześniej pytałem sie skąd można wziąć materiały typu szkło metal. Na stronie discreeta ich nie ma. Ma ktoś jakiegoś linka albo coś :(
Huter Napisano 14 Sierpień 2004 Napisano 14 Sierpień 2004 Na max3d widziałem tutek ... jak zrobić szkło ... co prawda dotyczył kulki ale testowałem go na innych figurach i wychodziło miodzio ... do tego jest tutek opisujący zrobienie szklanki z lodem, a jak wiadomo szklanka jest przeźroczysta :P Co do pierwszej części pytania to chodzi o odbicie światła? Może Rytrace? Ładnie światło daje odblask ... nawet na walcu - sprawdziłem :P
Vorek Napisano 14 Sierpień 2004 Napisano 14 Sierpień 2004 Dokładnie tak jak mówi Aleksander, poeksperymentuj z wartościami w material editorze. Pamiętaj też że takie matariały jak szkło czy metal (i wogóle wszystkie które w jakiś sposób odbijają otoczenie) w ogromnym stopniu zależą od oświetlenia i otoczenia(tzn. żeby miały co odbijać) Pozdrawiam
Kris_R Napisano 14 Sierpień 2004 Napisano 14 Sierpień 2004 Ustaw światło w scenie tak, aby blik się tworzył na boku cylindra i najlepiej użyj materiału Anistrophic... tworzy rozciągnięte highlighty... w sam raz dla twojego cylindra
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się