Skocz do zawartości

Odblaskowy cylinder


mtoy

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

nie mogę sobie poradzic z jedną rzaczą. Otóż chcę aby walec miał połysk. Na kuli wszystko widać ok, ale cylinder jest zawsze matowy. W material Editorze wybieram w "Shader Basic Parameters" Metal i prubuje zmieniać ustawienia ale ten walec nigdy się nie "świeci".

 

P.S. Wcześniej pytałem sie skąd można wziąć materiały typu szkło metal. Na stronie discreeta ich nie ma. Ma ktoś jakiegoś linka albo coś :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Na max3d widziałem tutek ... jak zrobić szkło ... co prawda dotyczył kulki ale testowałem go na innych figurach i wychodziło miodzio ... do tego jest tutek opisujący zrobienie szklanki z lodem, a jak wiadomo szklanka jest przeźroczysta :P

 

Co do pierwszej części pytania to chodzi o odbicie światła? Może Rytrace? Ładnie światło daje odblask ... nawet na walcu - sprawdziłem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówi Aleksander, poeksperymentuj z wartościami w material editorze. Pamiętaj też że takie matariały jak szkło czy metal (i wogóle wszystkie które w jakiś sposób odbijają otoczenie) w ogromnym stopniu zależą od oświetlenia i otoczenia(tzn. żeby miały co odbijać)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności