Napisano 14 Sierpień 200420 l Czy możecie mi podpowiedzieć jak stworzyć w 3ds max 5 pkt światła które przy renderingu bezpośredniu świecą , chodzi mi o efekt taki coś jak flara z fotoshopa. Światło ustawiane w 3ds ( jestem amatorem jeszcze ) jest to wiązka która oświetk inne przedmioty , ale jak zrobić żeby to światło "świeciło" w strone kanery i w miejscu który się znajdyje był błyska świetła ..... troche zamotałem :) np umieszczam w suficie światełka halogenowe i chciałbym żeby błuszczały i robiły rozbłysk jak na fotogafiach ... z góry bardzo dziękuje za pomoc i pozdrawiam
Napisano 14 Sierpień 200420 l o to chodzi? : >http://www.evermotion.org/forum/viewtopic.php?t=452&postdays=0&postorder=asc&start=30 przejzyj calosc
Napisano 14 Sierpień 200420 l Jeżeli chodzi Ci o efekty typu "gwiazdki" (jak na nocych zdjęciach)to ja polecam Photoshopka...prościej i szybciej :)
Napisano 14 Sierpień 200420 l Autor chodzi mi o coś takiego ... jak np umieszczenie słońca w obrazie .... nie jest to okrąg czy kula tylko swiecący pkt. w centrum zródła jest najjaśniejszy - świeci , a im dalej od niego jest delikatniejszy i sie rozmywa , jeśli patrzymy na lampe np halogen a ona świeci w naszą kamere to nie widzimy jaka to lampa ponieważ światło nas oślepia , tylko widzimy jasny pkt który się rozmywa .... jak takie coś wykonać w 3ds czy jest to możliwe ?? mam nadzieje ze troche teraz to wyjąśniłem - pozdrawiam
Napisano 16 Sierpień 200420 l Autor hehhh , dziękuje Wam bardzo a szczególnie Tobie Aleksander ..... doszedłem do tego o co mi chodzi dzięki Twojej podpowiedzi , tylko zamiest Glow i Streak zastosowałem Ray ..... popstrykałem troche parametrami i ......... udało się !! :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto