Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich,opisze problem szczegółowo,bo wszystko co zalecano na innych forach wykonałem,lecz bez skutku,gdy ostatnim razem używałem Maxa,zawiesił mi się system,po restarcie odpaliłem 3ds i wyskoczył błąd że licencja jest uszkodzona,i mam tydzień na jej uaktualnienie,zrobiłem to odrazu,wyskoczył błąd 20,(pisało coś o tym że licencja nie morze zostać odnaleziona,czy coś w tym stylu).Po re instalacji nawet nie trzeba było wpisywać danych licencji,bo od razu ponownie wyskoczył The software license checkout failed Error 20.Na Area autodesk com był taki sam wątek z problemem jak mój,przypomniałem sobie że wystarczyło usunąć kilka folderów,i ponownie zainstalować program,wszystko było by ok,gdyby nie fakt że podczas installacji kolejne dwa błędy,,Error 1606. Could not access network location'' i odziwo gdy wpadłem na pomysł aby odłączyć internet zamiast pierwszego pojawił się ,,Error 1314 the specified path is unavailable''.Na forum windows był artykuł o edycji wpisów do rejestru jeżeli różniły się od zamieszczonej tabeli,nic nie pomogło bo z rejestrem jest wszystko dobrze.Co zrobić w tej sytuacji?Koniecznie proszę o odpowiedź jeśli wiecie jak to naprawić.Poza re instalacją systemu oczywiście.

  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.