
patq2012
Members-
Content Count
111 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
patq2012 last won the day on March 22 2013
patq2012 had the most liked content!
Community Reputation
2 NeutralAbout patq2012
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
kutno
-
"Dodam tylko że dzieje się tak tylko z trawą, drzewa i krzewy (w tym samym pliku)" Wnioski,same się nasuwają. Daj export,do OBJ,i import,i sprawdź.
-
To jest otexturowane,jako domyślny objekt,czy coś było zmieniane?
-
A jak dajesz do tej sceny,jako xref,jakiś np. BOX,albo SPHERE,to jest to samo???
-
Testowałem 2x,działa bez zarzutu.Klonowanie,tak samo.Zbugowane pliki???Najlepiej by było,jak byś,dał jakiś objekt,takiej sceny,albo jakieś screeny zrobił.Jak dla mnie,to są zapsute pliki.
-
"Tak jest. Idź być arogancki gdzie indziej. " Prędzej czy później,każdemu coś się złego w życi przydaży,każdemu życzę takich samych doradców,od informatyki,po wizytę na pogotowiu,zobaczymy jak wam się uda.
-
""Dodatkowo zauważyłem, że jak mocno przybliżę sobie obiekt to nie mogę trafić w vertexa ani w edge. Znajdują się jakby obok tego co widzę. "" Ja mam coś podobnego w 3ds.Też,jak w jeden polygon celyje,to zaznacza mi często ten,za nim,mimo iż normal's,są we właściwą stronę ustawione. Na starym gtx 280,i 260,nie pamietam takich problemów.Możliwe że karta graficzna,za pewne masz AMD?
-
Moje spacje zostaw w spokoju,na prawde,źle jest pisać o złej pisowni,dopóki sprawa choć trochę się nie rozjaśni. Wracając do sprawy,na screen'ie 5,jest to pokazane,kolor akurat jest czarny,i monotonny,ale pień toporka,jest różnicowany,a ma ten sam problem.
-
A może jakieś screeny?
-
Jak w nazwie tematu.Problem zaczoł się wtedy,gdy dałem "Relax",na siatke modelu.Ale uwaga!Miałem kopie w obj,to same na niej,i to samo na modelu,którego modyfikator relax,nie dotyczył.Im bliżej renderuje,tym szwy textury sa mniejsze,im dalej,tym większe,w obydwu podanych render'erech. W 3d coat,nie ma szwów,a viewporcie,w 3ds,też,nie ma szwów,uv,perfekcyjnie ustawione na brzegach. PS.Jak robie screena,to jakby jest efekt "Illuzi",podwaja się pewna część obrazu. Może sterowniki? Zbugowane Screeny i rendery. http://www.mediafire.com/download/hbgbpxr5v8spaaq/Files.rar
-
A to jest Lens effect,czy Vray lens effect????
-
LensEffect.......HAHAH,do tej pory,nie zbyt to działa.Pamiętam wątek jak nie mogłem zaświecić lampą,przy uzyskaniu tego efektu. W Vray'u,oczywiście.Zawsze jak otwierałem wątki z tym związane,to wybuchała awantura,ponieważ ludzie,nie wiedzieli,o co chodzi.Teraz najprawdopodobniej,już rozumie,że to nie działa tak do końca...... Co do tematu,to już to wiem,co prawda wcześniej o tym słyszałem,ale na opini 1-2 osób,się nie opierałem,zwłaszcza,ii\ż nawet modelować nie umiałem,a co dopiero za nurbsy,gdzie wtedy,wydawały się jakimś czarnym kosmosem. PS:Same orły Dołączył: Jun 2003,Dołączył: Feb 2006.....
-
"To se daruj nurbs i tyle. " Ok,to twoje zdanie,ja,tak czy inaczej,w podstawowej formie,się tym zajme. I nie była to mowa,o nurbs'ach,tylko temat przeszedł,raczej do opini,na temat innych programów jak max,i to w ogólnym pojęciu,a nie tylko,w kwesti nurbs'ów.
-
Niczego mi nie brakuje,bo nic innego do tej pory nie używałem.Tylko max,i mudbox(nad zbrushem pamiętam skasowane przeklinaniem dni,tyle tego napchane tam jest,że wole do niego na tą chwile nie wracać) A pytam od tak,może ktoś użwa maxa,i czegoś innego naprzemian,i może powiedzieć "tu,to i tamto jest lepsze niż tam". A co do kierunku,to nie jest dla mnie istotne,bo po trochu jest wszystkiego,szczególnie wizualizacje,i gameart.
-
A Wy,co używacie? Ja po za maxem,pod uwage brał bym maye,i tyle,co do modelowania polygonami,co mozna jeszcze wziąść pod uwage (pod względem ogólnym,nie tylko nurbs,itp.)