Jump to content

patq2012

Members
  • Content Count

    111
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

patq2012 last won the day on March 22 2013

patq2012 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About patq2012

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    kutno
  1. patq2012

    Klonowanie xref

    "Dodam tylko że dzieje się tak tylko z trawą, drzewa i krzewy (w tym samym pliku)" Wnioski,same się nasuwają. Daj export,do OBJ,i import,i sprawdź.
  2. patq2012

    Problem z Displace

    To jest otexturowane,jako domyślny objekt,czy coś było zmieniane?
  3. patq2012

    Klonowanie xref

    A jak dajesz do tej sceny,jako xref,jakiś np. BOX,albo SPHERE,to jest to samo???
  4. patq2012

    Klonowanie xref

    Testowałem 2x,działa bez zarzutu.Klonowanie,tak samo.Zbugowane pliki???Najlepiej by było,jak byś,dał jakiś objekt,takiej sceny,albo jakieś screeny zrobił.Jak dla mnie,to są zapsute pliki.
  5. "Tak jest. Idź być arogancki gdzie indziej. " Prędzej czy później,każdemu coś się złego w życi przydaży,każdemu życzę takich samych doradców,od informatyki,po wizytę na pogotowiu,zobaczymy jak wam się uda.
  6. Widze,że w dział wyborczo-ortograficzny trafiłem,no nic,skoro nikt nie zna odpowiedzi,to widocznie tak jest.
  7. ""Dodatkowo zauważyłem, że jak mocno przybliżę sobie obiekt to nie mogę trafić w vertexa ani w edge. Znajdują się jakby obok tego co widzę. "" Ja mam coś podobnego w 3ds.Też,jak w jeden polygon celyje,to zaznacza mi często ten,za nim,mimo iż normal's,są we właściwą stronę ustawione. Na starym gtx 280,i 260,nie pamietam takich problemów.Możliwe że karta graficzna,za pewne masz AMD?
  8. Moje spacje zostaw w spokoju,na prawde,źle jest pisać o złej pisowni,dopóki sprawa choć trochę się nie rozjaśni. Wracając do sprawy,na screen'ie 5,jest to pokazane,kolor akurat jest czarny,i monotonny,ale pień toporka,jest różnicowany,a ma ten sam problem.
  9. A może jakieś screeny?
  10. Jak w nazwie tematu.Problem zaczoł się wtedy,gdy dałem "Relax",na siatke modelu.Ale uwaga!Miałem kopie w obj,to same na niej,i to samo na modelu,którego modyfikator relax,nie dotyczył.Im bliżej renderuje,tym szwy textury sa mniejsze,im dalej,tym większe,w obydwu podanych render'erech. W 3d coat,nie ma szwów,a viewporcie,w 3ds,też,nie ma szwów,uv,perfekcyjnie ustawione na brzegach. PS.Jak robie screena,to jakby jest efekt "Illuzi",podwaja się pewna część obrazu. Może sterowniki? Zbugowane Screeny i rendery. http://www.mediafire.com/download/hbgbpxr5v8spaaq/Files.rar
  11. A to jest Lens effect,czy Vray lens effect????
  12. LensEffect.......HAHAH,do tej pory,nie zbyt to działa.Pamiętam wątek jak nie mogłem zaświecić lampą,przy uzyskaniu tego efektu. W Vray'u,oczywiście.Zawsze jak otwierałem wątki z tym związane,to wybuchała awantura,ponieważ ludzie,nie wiedzieli,o co chodzi.Teraz najprawdopodobniej,już rozumie,że to nie działa tak do końca...... Co do tematu,to już to wiem,co prawda wcześniej o tym słyszałem,ale na opini 1-2 osób,się nie opierałem,zwłaszcza,ii\ż nawet modelować nie umiałem,a co dopiero za nurbsy,gdzie wtedy,wydawały się jakimś czarnym kosmosem. PS:Same orły Dołączył: Jun 2003,Dołączył: Feb 2006.....
  13. "To se daruj nurbs i tyle. " Ok,to twoje zdanie,ja,tak czy inaczej,w podstawowej formie,się tym zajme. I nie była to mowa,o nurbs'ach,tylko temat przeszedł,raczej do opini,na temat innych programów jak max,i to w ogólnym pojęciu,a nie tylko,w kwesti nurbs'ów.
  14. Niczego mi nie brakuje,bo nic innego do tej pory nie używałem.Tylko max,i mudbox(nad zbrushem pamiętam skasowane przeklinaniem dni,tyle tego napchane tam jest,że wole do niego na tą chwile nie wracać) A pytam od tak,może ktoś użwa maxa,i czegoś innego naprzemian,i może powiedzieć "tu,to i tamto jest lepsze niż tam". A co do kierunku,to nie jest dla mnie istotne,bo po trochu jest wszystkiego,szczególnie wizualizacje,i gameart.
  15. A Wy,co używacie? Ja po za maxem,pod uwage brał bym maye,i tyle,co do modelowania polygonami,co mozna jeszcze wziąść pod uwage (pod względem ogólnym,nie tylko nurbs,itp.)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy