asepl Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 Hej. Ściągnąłem darmowy model rycerza z turbosquida, stworzyłem dla niego kości, użyłem modyfikatora skóry, ale poruszając kośćmi nie poruszam ciałem... Tak, jakby modyfikator nie rozumiał, że to z tych kości ma czerpać koorydanty. Tutaj jest plik: http://speedy.sh/fuJxt/swordsman8.max Proszę o pomoc :x
Ajgor Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 A dodałeś kości do modyfikatora? Modyfikator dodajesz do obiektu, a w nim dodajesz kości.
asepl Napisano 30 Grudzień 2012 Autor Napisano 30 Grudzień 2012 Owszem dodałem. Zresztą wydaje mi się, że w przeciwnym wypadku nie mógłbym edytować envelop'ów.
Gość numnah Napisano 30 Grudzień 2012 Napisano 30 Grudzień 2012 Ściągnęłam twój plik, ale mam error i nie mogę go otworzyć. Może weights masz ustawione na 0.
asepl Napisano 31 Grudzień 2012 Autor Napisano 31 Grudzień 2012 Nie jestem pewien... Edytowałem plik w 3ds max 2013, może to ma jakiś wpływ? Nakręciłem wideo z tego pliku, możecie je tu oglądnąć: LINK
Ajgor Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 Zlinkuj mesha do głównej kości. Klikasz Select and link, klikasz na mesha i następnie na główną kość. I od razu działa. Jeśli nadal nie bedzie działać, na stosie modyfikatorów kliknij mesha, żeby był zaznaczony, i kliknij ikonkę "Show end result". Ma być włączona. Aha. Jak klikniesz na stosie mesha, to program spyta, czy chcesz kontynuować. Kliknij, że tak (Hold/Yes).
Ajgor Napisano 31 Grudzień 2012 Napisano 31 Grudzień 2012 A niezamaco :) Szczęśliwoge Nowego Roku... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się