Napisano 30 Grudzień 201212 l Hej. Ściągnąłem darmowy model rycerza z turbosquida, stworzyłem dla niego kości, użyłem modyfikatora skóry, ale poruszając kośćmi nie poruszam ciałem... Tak, jakby modyfikator nie rozumiał, że to z tych kości ma czerpać koorydanty. Tutaj jest plik: http://speedy.sh/fuJxt/swordsman8.max Proszę o pomoc :x
Napisano 30 Grudzień 201212 l A dodałeś kości do modyfikatora? Modyfikator dodajesz do obiektu, a w nim dodajesz kości.
Napisano 30 Grudzień 201212 l Autor Owszem dodałem. Zresztą wydaje mi się, że w przeciwnym wypadku nie mógłbym edytować envelop'ów.
Napisano 30 Grudzień 201212 l Ściągnęłam twój plik, ale mam error i nie mogę go otworzyć. Może weights masz ustawione na 0.
Napisano 31 Grudzień 201212 l Autor Nie jestem pewien... Edytowałem plik w 3ds max 2013, może to ma jakiś wpływ? Nakręciłem wideo z tego pliku, możecie je tu oglądnąć: LINK
Napisano 31 Grudzień 201212 l Zlinkuj mesha do głównej kości. Klikasz Select and link, klikasz na mesha i następnie na główną kość. I od razu działa. Jeśli nadal nie bedzie działać, na stosie modyfikatorów kliknij mesha, żeby był zaznaczony, i kliknij ikonkę "Show end result". Ma być włączona. Aha. Jak klikniesz na stosie mesha, to program spyta, czy chcesz kontynuować. Kliknij, że tak (Hold/Yes).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto