Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej.

 

Ściągnąłem darmowy model rycerza z turbosquida, stworzyłem dla niego kości, użyłem modyfikatora skóry, ale poruszając kośćmi nie poruszam ciałem... Tak, jakby modyfikator nie rozumiał, że to z tych kości ma czerpać koorydanty.

 

Tutaj jest plik:

http://speedy.sh/fuJxt/swordsman8.max

 

Proszę o pomoc :x

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 898
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Owszem dodałem. Zresztą wydaje mi się, że w przeciwnym wypadku nie mógłbym edytować envelop'ów.

Napisano

Ściągnęłam twój plik, ale mam error i nie mogę go otworzyć. Może weights masz ustawione na 0.

Napisano
  • Autor

Nie jestem pewien... Edytowałem plik w 3ds max 2013, może to ma jakiś wpływ? Nakręciłem wideo z tego pliku, możecie je tu oglądnąć: LINK

Napisano

Zlinkuj mesha do głównej kości. Klikasz Select and link, klikasz na mesha i następnie na główną kość. I od razu działa. Jeśli nadal nie bedzie działać, na stosie modyfikatorów kliknij mesha, żeby był zaznaczony, i kliknij ikonkę "Show end result". Ma być włączona. Aha. Jak klikniesz na stosie mesha, to program spyta, czy chcesz kontynuować. Kliknij, że tak (Hold/Yes).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności