Napisano 5 Styczeń 201312 l Witam, czy mógłby ktoś mnie nakierować na dobrą ścieżkę - w jaki sposób uzyskać takie zachowanie particli, aby po "urodzeniu" rozszerzały się mocno na boki, a z czasem leciały do góry i spowrotem ku środkowi (X, Y emitera)... można by to porównać do ognia ze świeczki, który zwęża się ku górze... Za ewentualne linki z jakimiś tutkami też bym był bardzo wdzięczny. Pozdrawiam ult.
Napisano 7 Styczeń 201312 l Tu masz taki tutorial z ktorego tez kiedys korzystalem. Chyba jest max jaki mozna wyciagnac z czystego 3ds. Ze swojej strony moglbym tylko dodac, bys uwazal z iloscia tego "ognia". Ja nawrzucalem kilkanascie, kilkadziesiat tysiecy plejnów zeby scena jakos wygladala i czas renderu wzrosl z 5min do 25 na klatke. Prawdopodobnie przez alfe na kazdym z nich. Pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto