Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

czy mógłby ktoś mnie nakierować na dobrą ścieżkę - w jaki sposób uzyskać takie zachowanie particli, aby po "urodzeniu" rozszerzały się mocno na boki, a z czasem leciały do góry i spowrotem ku środkowi (X, Y emitera)... można by to porównać do ognia ze świeczki, który zwęża się ku górze...

 

Za ewentualne linki z jakimiś tutkami też bym był bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam

ult.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 763
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

 

Tu masz taki tutorial z ktorego tez kiedys korzystalem. Chyba jest max jaki mozna wyciagnac z czystego 3ds.

 

Ze swojej strony moglbym tylko dodac, bys uwazal z iloscia tego "ognia". Ja nawrzucalem kilkanascie, kilkadziesiat tysiecy plejnów zeby scena jakos wygladala i czas renderu wzrosl z 5min do 25 na klatke. Prawdopodobnie przez alfe na kazdym z nich.

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności