ultek Napisano 5 Styczeń 2013 Napisano 5 Styczeń 2013 Witam, czy mógłby ktoś mnie nakierować na dobrą ścieżkę - w jaki sposób uzyskać takie zachowanie particli, aby po "urodzeniu" rozszerzały się mocno na boki, a z czasem leciały do góry i spowrotem ku środkowi (X, Y emitera)... można by to porównać do ognia ze świeczki, który zwęża się ku górze... Za ewentualne linki z jakimiś tutkami też bym był bardzo wdzięczny. Pozdrawiam ult.
Juzwa Napisano 7 Styczeń 2013 Napisano 7 Styczeń 2013 Tu masz taki tutorial z ktorego tez kiedys korzystalem. Chyba jest max jaki mozna wyciagnac z czystego 3ds. Ze swojej strony moglbym tylko dodac, bys uwazal z iloscia tego "ognia". Ja nawrzucalem kilkanascie, kilkadziesiat tysiecy plejnów zeby scena jakos wygladala i czas renderu wzrosl z 5min do 25 na klatke. Prawdopodobnie przez alfe na kazdym z nich. Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się