Skocz do zawartości

Particle Flow - jak uzyskać efekt


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

czy mógłby ktoś mnie nakierować na dobrą ścieżkę - w jaki sposób uzyskać takie zachowanie particli, aby po "urodzeniu" rozszerzały się mocno na boki, a z czasem leciały do góry i spowrotem ku środkowi (X, Y emitera)... można by to porównać do ognia ze świeczki, który zwęża się ku górze...

 

Za ewentualne linki z jakimiś tutkami też bym był bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam

ult.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

 

Tu masz taki tutorial z ktorego tez kiedys korzystalem. Chyba jest max jaki mozna wyciagnac z czystego 3ds.

 

Ze swojej strony moglbym tylko dodac, bys uwazal z iloscia tego "ognia". Ja nawrzucalem kilkanascie, kilkadziesiat tysiecy plejnów zeby scena jakos wygladala i czas renderu wzrosl z 5min do 25 na klatke. Prawdopodobnie przez alfe na kazdym z nich.

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności