Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Na początku, Panowie, Panie, po prostu nie mam czasu, szukałem, ale nie mogę znaleźć. Jestem początkujący, w miarę możliwości przeglądam tutoriale, wiem, że gdzieś to widziałem, ale nie mogę przypomnieć sobie gdzie.

Do rzeczy, o co chodzi.

Mam obiekt w trybie edycji kopiuję część ścianek i rozdzielam obiekt, i teraz mam taki problem, środek obiektu jest umieszczony dużo poniżej centrum obiektu, zapamiętany jest środek obiektu matki i wszystkie operacje GRS wykonywane w trybie obiektu, wykonują się ze środkiem dużo poniżej środka samego obiektu. w 3ds max ustawienie POVIT bo o to się rozchodzi jest banalne, a tutaj w blenderze mam kłopot, nie mogę po takim kopiowaniu ustawić środka obiektu w jego faktycznym i matematycznym środku, tylko pozostaje on mi dużo poniżej samego obiektu, poza nim np jakieś 10 cm jeżeli tak wielki miałem obiekt, a obiekt skopiowany ma np 2 cm.

Jak sobie z tym poradzić ?? Co trzeba zrobić, aby ten środek był w faktycznym środku a nie poniżej lub gdzieś z boku.

Znalazłem gdzieś że klawisz F9 uaktywnia taką opcję, ale u mnie nie robi tego, Blender 2.65a

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

nie wiem czy o to chodzi ale jeśli chodzi o środek obiektu to w blenderze nazywa się to origin, jak jesteś w object mode to na panelu po lewej (T) na górze jest opcja origin i tam wybierasz gdzie to ma być ustawione

 

ewentualnie są jeszcze inne możliwości jeśli potrzebne ci to do jakiś transformacji w edit mode, tu masz wyjaśnione kwestie pivota: http://wiki.blender.org/index.php/Doc:2.4/Manual/3D_interaction/Transform_Control/Pivot_Point

Napisano
  • Autor

Dziękuję za odpowiedź, dokładnie o to chodziło :o i teraz jest po ludzku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.