Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej. Chciałem sobie powrócić do maxa (może tym razem, uda mi się przy nim zostać na dłużej?), i od samego początku mam problem. Jak w tym nowym oknie materiałów, wklepać tego mojego blueprinta na plane'a? Kombinuje kombinuje i nie moge nic skombinować... (mam Maxa 2013, bo ściagjąc ze strny autodesku wersje studencką, miałem wybór 2010 do 2013, wziąłem najnowszą, przy okazji zobaczyć jak się interfejs zmienił ;p)

1qissz.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 744
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

musisz mape pod diffuse jakiegos materialy podlaczyc i dopiero ten material nalozyc na plane.

Napisano

Wizzardius możesz sobie włączyć stary wygląd okna materiałów jeśli w nowym się nie możesz połapać. Możesz to zmieniać na górze na pasku gdzie masz "Modes" (przynajmniej tak jest w maxe 2012, ale pewnie w 2013 też)

Napisano
  • Autor

Oglądam Twojego tuta odnośnie Passata (bardzo mi się ten tutorial podoba (póki co ;x)), ale mam ejden problem. Po nałożeniu meshsmootha i przekonwertowaniu tego do editable poly (czyli po zagęszczeniu siatki) nie moge wgl manipulować siatką. Tzn moge zaznaczyć np vertexa ale nie moge go przesunąc, bo nie mam tych 3 strzałeczek. O co chodzi?

 

EDIT: Nacisnąłem X i marker mi zniknął. Problem solved. Temat ogólnie można zamknąć, wielkie dzięki za pomoc i za tutorial na passacika.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności