ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2004 Napisano 15 Sierpień 2004 mam problem i nie potrafie sobie z nim poradzic ... robie sobie opone z bierznikiem ale mnie krew zalewa za kazdym razem jak uzywam polecenia bend. Ustawiam Angle i direction lecz z tego : http://members.lycos.co.uk/qba2005/problem1.jpg ...robi sie to: http://members.lycos.co.uk/qba2005/problem2.jpg co mam robic
Marcin Napisano 15 Sierpień 2004 Napisano 15 Sierpień 2004 lol pierwszy raz widze cos takiego po bendzie ... jak by bylo zeskalowale w osi Z
ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Napisano 15 Sierpień 2004 http://members.lycos.co.uk/qba2005/oponka.max tutaj jeszcze link jak ktosby chcial sprawdzic ze tak sie robi
ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Napisano 15 Sierpień 2004 kolejny screen , eax88 podpowiedzial mi ze to moze byc za dluga opona ... niestety nie mial racji :D : po skroceniu - http://members.lycos.co.uk/qba2005/problem3.jpg
ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Napisano 15 Sierpień 2004 zrobilem !!!! musialem w tym wczesniejszym jednym ogniwie cos spieprzyc i sie nie zgadzalo ... ale dzieki za pomoc ;)
Bacry Napisano 16 Sierpień 2004 Napisano 16 Sierpień 2004 Skalowanie. Twoim problemem było przeskalowanie, pewnie pierwszego ogniwa. Skalowanie najlepiej robić na skończonym obiekcie lub na poziomie vertexów (lub innych sublevel'sów. W przeciwnym przypadku wychodzi właśnie coś takiego jak pokazałeś:D
uncle Napisano 18 Sierpień 2004 Napisano 18 Sierpień 2004 barcy, nie chodizlo o skalowanie, hehe, jestme genialny;) 3 klikniecia i anprawilem opone:D http://uncle.magma-net.pl/opona.jpg
Bacry Napisano 18 Sierpień 2004 Napisano 18 Sierpień 2004 Jak nie skalowanie to co? Pliku nie otworzę bo ciągle pracuję na wersji 5.1:)
Rekomendowane odpowiedzi