Napisano 15 Sierpień 200420 l mam problem i nie potrafie sobie z nim poradzic ... robie sobie opone z bierznikiem ale mnie krew zalewa za kazdym razem jak uzywam polecenia bend. Ustawiam Angle i direction lecz z tego : http://members.lycos.co.uk/qba2005/problem1.jpg ...robi sie to: http://members.lycos.co.uk/qba2005/problem2.jpg co mam robic
Napisano 15 Sierpień 200420 l lol pierwszy raz widze cos takiego po bendzie ... jak by bylo zeskalowale w osi Z
Napisano 15 Sierpień 200420 l Autor http://members.lycos.co.uk/qba2005/oponka.max tutaj jeszcze link jak ktosby chcial sprawdzic ze tak sie robi
Napisano 15 Sierpień 200420 l Autor kolejny screen , eax88 podpowiedzial mi ze to moze byc za dluga opona ... niestety nie mial racji :D : po skroceniu - http://members.lycos.co.uk/qba2005/problem3.jpg
Napisano 15 Sierpień 200420 l Autor zrobilem !!!! musialem w tym wczesniejszym jednym ogniwie cos spieprzyc i sie nie zgadzalo ... ale dzieki za pomoc ;)
Napisano 16 Sierpień 200420 l Skalowanie. Twoim problemem było przeskalowanie, pewnie pierwszego ogniwa. Skalowanie najlepiej robić na skończonym obiekcie lub na poziomie vertexów (lub innych sublevel'sów. W przeciwnym przypadku wychodzi właśnie coś takiego jak pokazałeś:D
Napisano 18 Sierpień 200420 l barcy, nie chodizlo o skalowanie, hehe, jestme genialny;) 3 klikniecia i anprawilem opone:D http://uncle.magma-net.pl/opona.jpg
Napisano 18 Sierpień 200420 l Jak nie skalowanie to co? Pliku nie otworzę bo ciągle pracuję na wersji 5.1:)