ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2004 Share Napisano 15 Sierpień 2004 mam problem i nie potrafie sobie z nim poradzic ... robie sobie opone z bierznikiem ale mnie krew zalewa za kazdym razem jak uzywam polecenia bend. Ustawiam Angle i direction lecz z tego : http://members.lycos.co.uk/qba2005/problem1.jpg ...robi sie to: http://members.lycos.co.uk/qba2005/problem2.jpg co mam robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 15 Sierpień 2004 Share Napisano 15 Sierpień 2004 lol pierwszy raz widze cos takiego po bendzie ... jak by bylo zeskalowale w osi Z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2004 http://members.lycos.co.uk/qba2005/oponka.max tutaj jeszcze link jak ktosby chcial sprawdzic ze tak sie robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2004 kolejny screen , eax88 podpowiedzial mi ze to moze byc za dluga opona ... niestety nie mial racji :D : po skroceniu - http://members.lycos.co.uk/qba2005/problem3.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 15 Sierpień 2004 Share Napisano 15 Sierpień 2004 masz ustawione jakies limits ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2004 nie mam ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ReflectVision Napisano 15 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2004 zrobilem !!!! musialem w tym wczesniejszym jednym ogniwie cos spieprzyc i sie nie zgadzalo ... ale dzieki za pomoc ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 16 Sierpień 2004 Share Napisano 16 Sierpień 2004 Skalowanie. Twoim problemem było przeskalowanie, pewnie pierwszego ogniwa. Skalowanie najlepiej robić na skończonym obiekcie lub na poziomie vertexów (lub innych sublevel'sów. W przeciwnym przypadku wychodzi właśnie coś takiego jak pokazałeś:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 18 Sierpień 2004 Share Napisano 18 Sierpień 2004 barcy, nie chodizlo o skalowanie, hehe, jestme genialny;) 3 klikniecia i anprawilem opone:D http://uncle.magma-net.pl/opona.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 18 Sierpień 2004 Share Napisano 18 Sierpień 2004 Jak nie skalowanie to co? Pliku nie otworzę bo ciągle pracuję na wersji 5.1:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi