Blesik Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 mam gotowy model i nie chce bawić się w jego wyginanie vertexami czy edge, jak można w prosty sposób wygiąć jakiś obiekt? w tym wypadku chodzi o płatek kwiatka żeby każdy nie wyglądał tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Smoku Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 Do wyginania najlepszy jest bend, domyślam się jednak, że może Ci chodzić o coś w stylu modyfikatora ffd albo noise/wave etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 14 Styczeń 2013 Share Napisano 14 Styczeń 2013 Najlepiej właśnie ffd. Jeżeli chcesz się jakoś dokładniej pobawić w wyginanie, to nawet możesz się skinem i kośćmi pobawić. Nawet bez jakiegoś mega dokładnego skinowania, potem można wszystko relaxem przejechać i będzie elegancko. Ale to tylko w niektórych przypadkach :) przy listkach najtrafniejszy właśnie ffd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Blesik Napisano 14 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 14 Styczeń 2013 ffd bardzo mi pasuje, dzięki wielkie chłopaki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się