alexx600 Napisano 15 Styczeń 2013 Share Napisano 15 Styczeń 2013 Hej. Mam małe pytanko odnośnie fbx. Exportuje sobie animację z blendera do maxa używając właśnie fbx. Podczas exportu wszystkie klatki (W tym nie kluczowe także) są zapisywane(w sumie logiczne,gwarantuje to największą dokładność) W maxie mam sporo tych klatek kluczowych. Dokładność jest duża ale możliwość modyfikacji animacji jest ograniczona. Mogę oczywiście użyć reduce keys i usunąć nie potrzebne klatki. Jest to jednak ręczna robota. Czy istnieje może jakiś skrypt który usuwa te nie znaczące klatki automatycznie. W sumie napisanie tego nie jest aż tak skomplikowane? 1. Znajdź klatki w których mamy ekstrema lokalne funkcji 2. Usuń pozostałe klatki Można by było samemu coś takiego napisać, ale może jest gdzieś już gotowe? Może nawet lepsze bo używające bardziej optymalnych algorytmów? Z góry dzięki za odpowiedzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
veti Napisano 15 Styczeń 2013 Share Napisano 15 Styczeń 2013 Hasło klucz "Key Reducer" http://lmgtfy.com/?q=3ds+max+key+reducer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alexx600 Napisano 15 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 15 Styczeń 2013 W sumie racja. Trochę z tym postem się pośpieszyłem. Wcale nie muszę zaznaczać poszczególnych klatek,wystarczy zaznaczyć odpowiednią krzywą. A ja głupi myślałem, że będę musiał ręcznie wszystko kasować... Jak mam zaznaczone wszystkie obiekty to domyślnie w graph mam zaznaczone wszystkie curve i wystarczy raz kliknąć...:) Mogłem się domyśleć,że autodesk zadba o to,żeby rozwiązać to bezproblemowo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się