Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej. Mam małe pytanko odnośnie fbx. Exportuje sobie animację z blendera do maxa używając właśnie fbx.

Podczas exportu wszystkie klatki (W tym nie kluczowe także) są zapisywane(w sumie logiczne,gwarantuje to największą dokładność)

W maxie mam sporo tych klatek kluczowych. Dokładność jest duża ale możliwość modyfikacji animacji jest ograniczona.

Mogę oczywiście użyć reduce keys i usunąć nie potrzebne klatki. Jest to jednak ręczna robota.

Czy istnieje może jakiś skrypt który usuwa te nie znaczące klatki automatycznie.

W sumie napisanie tego nie jest aż tak skomplikowane?

 

1. Znajdź klatki w których mamy ekstrema lokalne funkcji

2. Usuń pozostałe klatki

 

Można by było samemu coś takiego napisać, ale może jest gdzieś już gotowe? Może nawet lepsze bo używające bardziej optymalnych algorytmów?

Z góry dzięki za odpowiedzi:)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 703
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

W sumie racja. Trochę z tym postem się pośpieszyłem. Wcale nie muszę zaznaczać poszczególnych klatek,wystarczy zaznaczyć odpowiednią krzywą. A ja głupi myślałem, że będę musiał ręcznie wszystko kasować...

Jak mam zaznaczone wszystkie obiekty to domyślnie w graph mam zaznaczone wszystkie curve i wystarczy raz kliknąć...:)

Mogłem się domyśleć,że autodesk zadba o to,żeby rozwiązać to bezproblemowo:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności