Napisano 15 Styczeń 201312 l Hej. Mam małe pytanko odnośnie fbx. Exportuje sobie animację z blendera do maxa używając właśnie fbx. Podczas exportu wszystkie klatki (W tym nie kluczowe także) są zapisywane(w sumie logiczne,gwarantuje to największą dokładność) W maxie mam sporo tych klatek kluczowych. Dokładność jest duża ale możliwość modyfikacji animacji jest ograniczona. Mogę oczywiście użyć reduce keys i usunąć nie potrzebne klatki. Jest to jednak ręczna robota. Czy istnieje może jakiś skrypt który usuwa te nie znaczące klatki automatycznie. W sumie napisanie tego nie jest aż tak skomplikowane? 1. Znajdź klatki w których mamy ekstrema lokalne funkcji 2. Usuń pozostałe klatki Można by było samemu coś takiego napisać, ale może jest gdzieś już gotowe? Może nawet lepsze bo używające bardziej optymalnych algorytmów? Z góry dzięki za odpowiedzi:)
Napisano 15 Styczeń 201312 l Autor W sumie racja. Trochę z tym postem się pośpieszyłem. Wcale nie muszę zaznaczać poszczególnych klatek,wystarczy zaznaczyć odpowiednią krzywą. A ja głupi myślałem, że będę musiał ręcznie wszystko kasować... Jak mam zaznaczone wszystkie obiekty to domyślnie w graph mam zaznaczone wszystkie curve i wystarczy raz kliknąć...:) Mogłem się domyśleć,że autodesk zadba o to,żeby rozwiązać to bezproblemowo:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto