panRebonka Napisano 15 Styczeń 2013 Napisano 15 Styczeń 2013 Witam. Mam do was prośbę o ocenę krótkiej, prostej animacji. Czy wygląda to płynnie i naturalnie i nadaje się do umieszczenia w grze w takiej postaci? Czy pracowalibyście nad tym jeszcze i jeśli tak - to nad czym? http://tinypic.com/r/28im4hy/6 Animacja jest robiona na plane-ach w Blenderze, na kościach - jeśli takie info jest przydatne w ogóle.
wujek_kane Napisano 16 Styczeń 2013 Napisano 16 Styczeń 2013 Mnie się podoba, jest mrocznie, tylko się zastanawiam, czy metoda wykonania, to nie jest trochę overkill przypadkiem :)
olaf Napisano 16 Styczeń 2013 Napisano 16 Styczeń 2013 to akurat rzecz ktora moznaby zrobić chyba wygodniej i szybciej we flashu. ale kazdy pracuje jak lubi, szczegolnie jak masz jakies kosci juz darmowe albo z poprzednich projektow. - - - Połączono posty - - - to akurat rzecz ktora moznaby zrobić chyba wygodniej i szybciej we flashu. ale kazdy pracuje jak lubi, szczegolnie jak masz jakies kosci juz darmowe albo z poprzednich projektow.
panRebonka Napisano 16 Styczeń 2013 Autor Napisano 16 Styczeń 2013 Mnie się tam wygodnie w blenderze robi, jedyne co wnerwia najbardziej to zachowanie kanału alfa. A o jakość wykonania pytam, bo developer, z którym robię grę, uważa, że jest to fatalne i położy całość na łopatki. Ja z kolei uważam, że jest to akceptowalne. Wiadomo oczywiście, że to nie taka jakość jak limbo - ale ani ten budżet, ani czas, ani siła ludzi, ani (nie ukrywajmy) nie ten skill. Dobrze więc, żeby może inni ludzie wypowiedzieli się na ten temat. We flashu nie animowałem nic, słyszałem tylko że animacja na kościach tam to masakra, a że blendera mniej więcej kumam to postanowiłem w nim animować. Może jednak warto spróbować, bo teraz na renderze zostaje biała obwódka wokół postaci, a ręczne edytowanie klatek to jakoś średnio mnie bawi. Aha, no i uwagi do samego konceptu postaci też będą mile widziane.
olaf Napisano 16 Styczeń 2013 Napisano 16 Styczeń 2013 Kości we flashu nie uzywałem, bo to faktycznie słabe jest. Jakościowo będzie jak najbardziej dobre, dev niech lepiej dobrze funkcje pisze ;) Szkoda tylko ze wszystko robi się jednym wielkim Limbo2.
wujek_kane Napisano 16 Styczeń 2013 Napisano 16 Styczeń 2013 Może słabo patrzyłem, ale zbyt wielu gier typu Limbo nie widziałem, więc chyba jest sporo miejsca na klony.
olaf Napisano 16 Styczeń 2013 Napisano 16 Styczeń 2013 Miejsce miejscem, ale chodziło mi o marketing. Jeżeli przypną grze etykiete 'Limbo tylko słabszy' to pozamiatane. Jeżeli będzie to coś jak Limbo w podobnym klimacie, to co innego. Nie wiem czy czytelne jest to co mam na myśli.
panRebonka Napisano 16 Styczeń 2013 Autor Napisano 16 Styczeń 2013 Hmm no to teraz trochę mnie zaniepokoiłeś, bo wydaje mi się, że z grafiką odeszliśmy od tego jednak w inną stronę. Postać, fakt, jest podobna, ale też nie bardzo potrafię tutaj wyobrazić sobie coś innego. Były inne kocepty, ale nie bardzo one wyglądały. Próbowałem jej dawać okulary dla odmiany, ale zrobiło się w ogóle funky :). Aczkolwiek, po odblokowaniu bonusa, z kulą disco wędrującą za postacią...
olaf Napisano 16 Styczeń 2013 Napisano 16 Styczeń 2013 Wiesz jak robicie to na sell do przeglądarek, to spoko, nie wiem jaki budżet zakłądacie ale coś na pewno wyrwiecie. Jeżeli to ma być mobile - dałbym coś co wyróżnia grę - moze nie postać, bo ona jest ok myślę ale może jakieś akcenty ktorych nie miał limbo np. jakieś kolory czy coś. Nie znam fabuły i gameplay'a więc moze w ogole gadam bzdury i gra będzie czymś zupełnie innym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się