Araiel Napisano 16 Styczeń 2013 Napisano 16 Styczeń 2013 Więc tak - ostatnio pracowałem nad własnym projektem, który był fotomanipulacją z "dużym" wykorzystaniem 3d. Całość opisałem w 4 częściach artykułu http://grafmag.pl/artykuly/author/lukaszliszko/ (jak ktoś chce to może przeczytać, ale raczej dla bywalców tego forum nie znajdzie się tam zbyt dużo ciekawych rzeczy - pewnie i tak już wszyscy to wiedzą, a nawet znają się na tym dużo lepiej ode mnie, hehe). Programy wykorzystane w pracy to: 3ds max, Vray, ZBrush, Photoshop, xNormal, Quixel nDo 2, Quixel dDo beta. Wiem, że sama praca jest dosyć nietypowa jak na to forum i nie jest czystym 3d, ale mam nadzieję, że moderatorzy nie będę na mnie źli z powodu jej umieszczenia ;p Oczywiście wszelkie opinie (dobre i złe :P) są mile widziane. Stock (http://jagged-eye.deviantart.com/): Modele zrobione na potrzeby pracy: [ATTACH=CONFIG]88967[/ATTACH]
Sunedge Napisano 16 Styczeń 2013 Napisano 16 Styczeń 2013 Fajna dziewczyna, skrzynki juz mniej, a gwozdzie calkiem jakies dziwne ;)
floo Napisano 17 Styczeń 2013 Napisano 17 Styczeń 2013 Fajny pomysł i sama idea jaka za tym idzie, ale wszystko wydaje mi się takie surowe. Jest różnica w oświetleniu i obiekty 3d zwracają na siebie uwagę. Nie czytałem tego co jest na stronie którą podałeś, ale możesz powiedzieć skąd pomysł na takie buty? Skojarzyły mi się dziwnie w okresem II wojny. Uważam że takie by się lepiej sprawdziły:
Araiel Napisano 17 Styczeń 2013 Autor Napisano 17 Styczeń 2013 Co do butów, to akurat zbierałem różne refki z gier i filmów spod znaku Tomb Raider'a + dodatkowo jakieś inne zdjęcia butów w podobnej stylistyce i na koniec na podstawie tego wszystkiego zrobiłem taki "concept":
Rekomendowane odpowiedzi