Skocz do zawartości

Scena3d: Tomb Raider - fotomanipulacja z elementami3d


Araiel

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak - ostatnio pracowałem nad własnym projektem, który był fotomanipulacją z "dużym" wykorzystaniem 3d. Całość opisałem w 4 częściach artykułu http://grafmag.pl/artykuly/author/lukaszliszko/ (jak ktoś chce to może przeczytać, ale raczej dla bywalców tego forum nie znajdzie się tam zbyt dużo ciekawych rzeczy - pewnie i tak już wszyscy to wiedzą, a nawet znają się na tym dużo lepiej ode mnie, hehe).

 

Programy wykorzystane w pracy to: 3ds max, Vray, ZBrush, Photoshop, xNormal, Quixel nDo 2, Quixel dDo beta.

 

Wiem, że sama praca jest dosyć nietypowa jak na to forum i nie jest czystym 3d, ale mam nadzieję, że moderatorzy nie będę na mnie źli z powodu jej umieszczenia ;p Oczywiście wszelkie opinie (dobre i złe :P) są mile widziane.

 

pm_lara_700.jpg

 

Stock (http://jagged-eye.deviantart.com/):

stock.jpg

 

Modele zrobione na potrzeby pracy:

skrzynie.jpg

 

render_02.jpg

 

[ATTACH=CONFIG]88967[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fajny pomysł i sama idea jaka za tym idzie, ale wszystko wydaje mi się takie surowe. Jest różnica w oświetleniu i obiekty 3d zwracają na siebie uwagę. Nie czytałem tego co jest na stronie którą podałeś, ale możesz powiedzieć skąd pomysł na takie buty?

Skojarzyły mi się dziwnie w okresem II wojny. Uważam że takie by się lepiej sprawdziły:

alison-carroll-lara-croft-3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do butów, to akurat zbierałem różne refki z gier i filmów spod znaku Tomb Raider'a + dodatkowo jakieś inne zdjęcia butów w podobnej stylistyce i na koniec na podstawie tego wszystkiego zrobiłem taki "concept":

 

rys1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności