Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

bawię się teraz wspomnianą w tytule zabawką w maxie 2010, jednak problem jest taki:

 

1. Mam zwykłego plane'a i dziele go na dwie części oraz obie części teksturuje różnymi teksturami.

2. Używam Render To Texture i w Output ustawiam DiffuseMap do tga.

3. Gdy wyrenderuję sobie tą mapkę, na obiekt nakłada mi się modyfikator Automatic Flatten UVs.

 

i teraz następuje problem: gdy wczytam sobie tą nowo powstałą mapkę do Material Editor, to po nałożeniu jej na ten sam plane tak jakby nie działało mapowanie na plane'ie. Żeby to rozwiązać muszę zapisać uvw mapkę w tym Automatic Flatten UVs, usunąć Automatic Flatten UVs, dodać modyfikator Unwrap UVW i tam załadować tego wcześniej zapisanego uvw. Czemu tak się dzieje? To jakiś bug czy czegoś nie zaznaczam w Render To Texture czy gdzieś indziej?

 

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności