jajcek Napisano 22 Styczeń 2013 Share Napisano 22 Styczeń 2013 Witam, bawię się teraz wspomnianą w tytule zabawką w maxie 2010, jednak problem jest taki: 1. Mam zwykłego plane'a i dziele go na dwie części oraz obie części teksturuje różnymi teksturami. 2. Używam Render To Texture i w Output ustawiam DiffuseMap do tga. 3. Gdy wyrenderuję sobie tą mapkę, na obiekt nakłada mi się modyfikator Automatic Flatten UVs. i teraz następuje problem: gdy wczytam sobie tą nowo powstałą mapkę do Material Editor, to po nałożeniu jej na ten sam plane tak jakby nie działało mapowanie na plane'ie. Żeby to rozwiązać muszę zapisać uvw mapkę w tym Automatic Flatten UVs, usunąć Automatic Flatten UVs, dodać modyfikator Unwrap UVW i tam załadować tego wcześniej zapisanego uvw. Czemu tak się dzieje? To jakiś bug czy czegoś nie zaznaczam w Render To Texture czy gdzieś indziej? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 22 Styczeń 2013 Share Napisano 22 Styczeń 2013 W render to texture tam gdzie jest Mapping Coordinates zaznacz "Use Existing Channel" w object i sub-object. Chyba o to chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajcek Napisano 22 Styczeń 2013 Autor Share Napisano 22 Styczeń 2013 No, można też tak. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się