Kim Bo Napisano 23 Styczeń 2013 Share Napisano 23 Styczeń 2013 Witam, dla mojego klienta zrobiłem stronkę we flashu, która dopasowuje się do rozdzielczości ekranu. Klient testował wszystko około 2 tygodni i wszystko było niby ok, aż tu nagle wyskakuje mi z tym że strona wygląda źle na tabletach 10'' i żebym to naprawił. Jaką rozdzielczość mają tablety 10'' :/ ?? Czy da się wcisnąć jakiś kod w AS3 żeby poniżej pewnej rozdzielczości po prostu dodawał się suwak do przewijania strony?? Ewentualnie jakieś pomysły jak mam to rozwiązać?? Nie mam tabletu i nawet nie wiem jak mógłbym takie coś testować. Czy może powiedzieć klientowi, że standardem rozdzielczości dla stron WWW jest teraz 1024x768px i przerabianie tego pod niższą rozdzielczość nie ma sensu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 23 Styczeń 2013 Share Napisano 23 Styczeń 2013 poczytaj o metatagach dla mobilnych przegladarek. ale jezeli masz mozliwosc policz za to ekstra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość MonsterDream Napisano 23 Styczeń 2013 Share Napisano 23 Styczeń 2013 Ja polecam SWFfit http://swffit.millermedeiros.com/ Właśnie dodaje tą funkcjonalność jeśli rozdzielczość spada poniżej określonej w kodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stobolewski Napisano 25 Styczeń 2013 Share Napisano 25 Styczeń 2013 Z tego co mi wiadomo z niewielkiego doświadczenia z androidem, w przypadku tabletów nie należy używać wymiarów wjednostkach typu px, tylko w dp. Może to pomoże: http://developer.android.com/guide/practices/screens_support.html "The density-independent pixel is equivalent to one physical pixel on a 160 dpi screen, which is the baseline density assumed by the system for a "medium" density screen. At runtime, the system transparently handles any scaling of the dp units, as necessary, based on the actual density of the screen in use. The conversion of dp units to screen pixels is simple: px = dp * (dpi / 160). For example, on a 240 dpi screen, 1 dp equals 1.5 physical pixels. You should always use dp units when defining your application's UI, to ensure proper display of your UI on screens with different densities." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się