Skocz do zawartości

viewpot - przepalone światło w widoku perspective


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wiatm

Pojawia mi się przepalenie scian w viewporcie jak wstawie światła (jak ukryje nic nie pomaga)

Maiłem maxa 2009 wystarczyło cofnąć ostatni ruch (undo) a potem (redo) i przepalenie "gasło" natomiast w 2012 muszę wejść w configure viewports - lighting and shadows - i wybrac OK.

Troche to męczące :( może mi ktoś pomóc?

 

 

----

3dsmax2012+v-ray 2.3

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zapewne masz ustawiona opcje realistic ako rodzaj wyświetlania, zupełnie nieprzydatny patent wcale nie odwzorowujący światła cieniowania jakie potem będzie w renderach i ustaw wyświetlania na shaded a przestaniesz mieć problemy

Napisano

zapomnialem dodać w display driver selection mam direct3d a nie nitrous... wnerwiało mnie

 

@shadowsexpe w viewport conf. - Lihg.& Shadows w Apply to miałem Activ viewport only zmieniłem na all viewports jak na razie pomogło, ale na pewno dam znacz czy na trwale :)

Napisano

@mirach dzieki za skrót klawiszowy :) na pewno się przyda

@shadowsexpe dzieki za naprowadzenie.

 

Jednak ustawienia wyswietlanie swiatel w róznych viewportach przyczyniały się do tego że w oknie perspective zmieniało się

w viewport conf. - Lihg.& Shadows w "Apply to" miałem Activ viewport only zmieniłem na all viewports (w display driver selection mam direct3d a nie nitrous) i u mnie pomogło :)

Jak to bedzie pomocne komuś ... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności