groszek1975 Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 Wiatm Pojawia mi się przepalenie scian w viewporcie jak wstawie światła (jak ukryje nic nie pomaga) Maiłem maxa 2009 wystarczyło cofnąć ostatni ruch (undo) a potem (redo) i przepalenie "gasło" natomiast w 2012 muszę wejść w configure viewports - lighting and shadows - i wybrac OK. Troche to męczące :( może mi ktoś pomóc? ---- 3dsmax2012+v-ray 2.3
shadowsexpe Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 Zapewne masz ustawiona opcje realistic ako rodzaj wyświetlania, zupełnie nieprzydatny patent wcale nie odwzorowujący światła cieniowania jakie potem będzie w renderach i ustaw wyświetlania na shaded a przestaniesz mieć problemy
groszek1975 Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Napisano 28 Styczeń 2013 zapomnialem dodać w display driver selection mam direct3d a nie nitrous... wnerwiało mnie @shadowsexpe w viewport conf. - Lihg.& Shadows w Apply to miałem Activ viewport only zmieniłem na all viewports jak na razie pomogło, ale na pewno dam znacz czy na trwale :)
mirach Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 jesli dobrze pamietam to Crtl+L przelancza viewport pomiedzy wyswietlaniem swiatel a wyswietlaniem defaultowego oswietlenia.
groszek1975 Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Napisano 28 Styczeń 2013 @mirach dzieki za skrót klawiszowy :) na pewno się przyda @shadowsexpe dzieki za naprowadzenie. Jednak ustawienia wyswietlanie swiatel w róznych viewportach przyczyniały się do tego że w oknie perspective zmieniało się w viewport conf. - Lihg.& Shadows w "Apply to" miałem Activ viewport only zmieniłem na all viewports (w display driver selection mam direct3d a nie nitrous) i u mnie pomogło :) Jak to bedzie pomocne komuś ... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się