Gość FunneR Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 Witam! Mam w planach zakupić książkę dotyczącą grafiki komputerowej w 3ds max 2012. Jestem kompletnie zielony, więc jaką książkę polecacie na sam początek? 3ds Max Biblia, czy ćwiczenia praktyczne Joanny Pasek? Pozdrawiam.
Lucek Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 Nie wiem po co masz kupować akurat książkę, skoro tutoriale z netu (także te polskie) nauczą cię dobrze podstaw programu. Literatura przyda ci się kiedy będziesz potrzebować zgłębić bardziej zaawansowane funkcje programu. Na początek polecam ci tutki o 3ds max autorstwa bena tate'a ze strony cg.tutsplus.com - nauczysz się z nich modelować i robić porządne tekstury, co jest podstawą do tworzenia fajnych rzeczy w 3d. Warunkiem jest oczywiście znajomość angielskiego.
gnacik Napisano 29 Styczeń 2013 Napisano 29 Styczeń 2013 ...a jak nie znasz angielskiego to http://www.eduweb.pl .......a potem jak juz ogarniesz podstawowe podstawy to lepiej abyś znał angielski :-D Pozdrawiam, Niedźwiedź
chewbacca Napisano 29 Styczeń 2013 Napisano 29 Styczeń 2013 To co koledzy wyżej. Ewentualnie jakbyś koniecznie chciał zacząć od książki to chyba lepiej Joanny Pasek jakieś podstawy maxa albo wstęp do 3ds max..nie wiem co oni tam mają teraz w ofercie. Z tymi książkami nauczysz się robić jedną czy parę gotowych scen na bardzo podstawowym poziomie. Biblia to spora kobyła, tam masz wszystkie najważniejsze funkcje po kolei wytłumaczone a nie robisz sceny krok po kroku ( z tego co pamiętam). tam jest chyba aż za dużo info jak na początek jednak jak się wprawisz warto mieć ją pod ręką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się