Napisano 29 Styczeń 201312 l Witam wszystkich! Nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie, a zauważyłem, że jest tu kilka podobnych wątków więc postanowiłem zrobić to tutaj. Jeżeli to zły dział to przepraszam. Ostatnimi czasy jestem zmuszony przez studia do drukowania na dużych formatach. W zasadzie to już od dwóch lat, ale teraz postanowiłem zasięgnąć rady profesjonalistów :) Pytania: 1. Mam sobie jakąś tam grafikę rastrową w dużej rozdzielczości w tif/tga/jpg/exr - czy są jakieś zabiegi, które powinienem wykonać przed pójściem do punktu xero? Jestem całkowicie zielony w kwestii drukowania i może są jakieś specjalne formaty, preferowane przez plotery itd.? 2. Czy cena za B2 w kolorze [przy pełnym zadruku. dobrej jakości i podklejaniu na pianke] równa 70 zł w Warszawie to wysoka cena? Wiem, pytanie brzmi idiotycznie, ale zbytnio nie orientuje się w cenach, ponieważ testowałem zaledwie kilka takich punktów xero i zawsze gdy było taniej to jakość wydruku była fatalna [paski, dziwne kolory i słabe podklejenie]. Znajomi drukują za podobne stawki [różnica max 10 zł]. Może ktoś zna jakieś dobry punkt xero w Warszawie gdzie można wydrukować plansze na A2/B2 w dobrej jakości [a jakby jeszcze naklejali na pianke...] za cenę > 60 zł? Edytowane 29 Styczeń 201312 l przez Proletariusz