jacekszy0 Napisano 3 Luty 2013 Napisano 3 Luty 2013 Ćwiczę box modeling ostatnio. Podrzucam render, który ostatnio 3ds max wypluł: Pytanie jak robicie takie rzeczy jak szwy i inne detale? Bo póki robię poprzez edge -> extrude ew. powtarzam potem w drugą stronę w górę. Szycia etc. starałem się zrobić poprzez create shape from edges. A jak robicie zagniecenia etc.? Zwykłe cuty + zabawa z krawędziami? Bo kombinowałem też z paint deform ale ten w niektórych miejscach źle się nadaje. Ogólnie chętnie się dowiem co jest do d... Ew. jak znacie jakieś fajne wideo z box modelingu takich rzecyz jak sofy etc. też chętnie bym przygarnął w formie linka. Materiał to zwykła skóra ze strony Vray-materials więc w shaderze nic nie kombinowałem poza tile w bump mapie. Edit: te krzaki od AA na krawędzi tego aluminium to wina PS-a i wyostrzenia zwykłego oczywiście. Edit2: Jeśli zły dział wybrałem to przepraszam ;)
DrRambo Napisano 5 Luty 2013 Napisano 5 Luty 2013 Witaj, Jak możesz to wrzuć high res render, albo zbliżenie na boczek z siedzeniem. aktualnie także zajmuję się tworzeniem mebli tapicerowanych. edge extrude jak dla mnie daje efekt dobry tylko z pewnej odległości. Szycie w moim meblu robiłem poprzez bewel poligonów, a później zmiana smooth groups. Ładniejszy efekt według mnie. Oczywiście pisze tu o zszytym zawiniętym materiale. Jeżeli chodzi o szwy na skórach, czyli wystające nici to najlepiej object painter. Pozdrawiam
jacekszy0 Napisano 5 Luty 2013 Autor Napisano 5 Luty 2013 No właśnie próbowałem przy innym mebelku też symulować takie nitki wystające i próbowałem to robić poprostu zwykła połówką sfery, którą najpierw odpowiedni poprzerabiałem żeby wyglądało jak 1wystająca nitka a potem chciałem powielić po ścieżce przy pomocy Tools/coś tam... ale nie wyglądało ładnie. Muszę zobaczyć cóż to jest ten object painter ;) bo nie znam. Spoko wrzucę większy render. Fajnie, że klecisz mebelki to chętnie poznam jakieś sztuczki etc. Zbliżenie na boczek w sensie tak by było widać szwy i łączenia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się