Napisano 3 Luty 201312 l Ćwiczę box modeling ostatnio. Podrzucam render, który ostatnio 3ds max wypluł: Pytanie jak robicie takie rzeczy jak szwy i inne detale? Bo póki robię poprzez edge -> extrude ew. powtarzam potem w drugą stronę w górę. Szycia etc. starałem się zrobić poprzez create shape from edges. A jak robicie zagniecenia etc.? Zwykłe cuty + zabawa z krawędziami? Bo kombinowałem też z paint deform ale ten w niektórych miejscach źle się nadaje. Ogólnie chętnie się dowiem co jest do d... Ew. jak znacie jakieś fajne wideo z box modelingu takich rzecyz jak sofy etc. też chętnie bym przygarnął w formie linka. Materiał to zwykła skóra ze strony Vray-materials więc w shaderze nic nie kombinowałem poza tile w bump mapie. Edit: te krzaki od AA na krawędzi tego aluminium to wina PS-a i wyostrzenia zwykłego oczywiście. Edit2: Jeśli zły dział wybrałem to przepraszam ;)
Napisano 5 Luty 201312 l Witaj, Jak możesz to wrzuć high res render, albo zbliżenie na boczek z siedzeniem. aktualnie także zajmuję się tworzeniem mebli tapicerowanych. edge extrude jak dla mnie daje efekt dobry tylko z pewnej odległości. Szycie w moim meblu robiłem poprzez bewel poligonów, a później zmiana smooth groups. Ładniejszy efekt według mnie. Oczywiście pisze tu o zszytym zawiniętym materiale. Jeżeli chodzi o szwy na skórach, czyli wystające nici to najlepiej object painter. Pozdrawiam
Napisano 5 Luty 201312 l Autor No właśnie próbowałem przy innym mebelku też symulować takie nitki wystające i próbowałem to robić poprostu zwykła połówką sfery, którą najpierw odpowiedni poprzerabiałem żeby wyglądało jak 1wystająca nitka a potem chciałem powielić po ścieżce przy pomocy Tools/coś tam... ale nie wyglądało ładnie. Muszę zobaczyć cóż to jest ten object painter ;) bo nie znam. Spoko wrzucę większy render. Fajnie, że klecisz mebelki to chętnie poznam jakieś sztuczki etc. Zbliżenie na boczek w sensie tak by było widać szwy i łączenia?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto