Napisano 6 Luty 201312 l Hej! Widze ze straszy tutaj w dziale Hudego, na tyle ze moj watek sprzed dwoch lat nawet jeszcze sie tu kreci, kiedy to chcialem sie go nauczyc, ale szybko zrezygnowalem i zapomnialem z racji braku czasu. Ale teraz wrocilem, uzbrojony po zeby, uparty jak wół, nie dam sie zniechecić! :) A wiec prostych kilka pytan: 1) Konfiguracja kompa zeby dzialal plynnie? Sprzet mam nowy, chodzi raczej o system. Cos wyczytalem ze pod linuxem jest stabilniejszy? Jak tak to jakiego byscie polecali - jestem zielony w tym temacie. 2) Tutoriale - ktore polecacie? Juz zauwazylem ze wszystko co jest dla wersji 9 i nizej jest o kant dupy 3) Najwieksze/najlepsze user community typu forum? Gdzie w razie problemu ludzie szybko pomoga?
Napisano 6 Luty 201312 l 3)Od[Force] i forum SideFX 2)Generalnie to chyba FirstStep z GoProcedural na vimeo(kanał SideFX), cmivfx(tutaj ostrożnie) i gnomon. Z DT żadnych nie oglądałem też są i na 3dBuzz. Wersja aż tak bardzo znaczenia nie ma, bo wydaję mi się, że chodzi o zrozumienie o co w tym programie chodzi i chwile przebłysku(kiedy odczuwasz autentyczne szczęście ;) ) jak proceduralnie pogrupować te facy. A tak serio to chyba najważniejsze jest samemu wejść w ten program i robić w nim różne rzeczy, aż poczujesz, że go rozumiesz. Piszę to od siebie, ale właściwie dopiero ostatnio udało mi sie rozkminić ten program nieco bardziej i polubić coś więcej oprócz jego teoretycznych możliwości ;)