Knocisko Napisano 12 Luty 2013 Share Napisano 12 Luty 2013 Mam do do "pokolorowania" figurkę mosiężną. Mało się znam na czymś takim ale z tego co widzę nie jest to jednolita barwa, tylko kilka kolorów i w niektórych miejscach ten mosiądz jest podmalowywany ciemniejszym kolorem. Czyli nie wystarczy jakiś kolor mosiądzu + falloff bo wychodzi to nieładnie. figurka wygląda jak w linku - http://www.nagrobki-dodatki.pl/aniol-siedzacy-90-raden-braz-lakierowany-lub-woskowany-patyna.html można sobie obrazek powiększyć. Jak ktoś się zna na tym, to proszę o jakieś wskazówki czego użyć. Coś słyszałem, że są jakieś kolory imitujące lakiery samochodowe - może coś tym by się dało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 12 Luty 2013 Share Napisano 12 Luty 2013 Wypalić mało intensywne ambient occlusion na teksturze i multiplikować go w czymś do 2d. Możesz też pobawić się Cavity map. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 12 Luty 2013 Share Napisano 12 Luty 2013 Tez stwierdze ze podstawa bedzie tu Ambient Occlusion, ale mozna go uzyc o wiele ciekawiej niz tylko kolor. AO moze kontrolowac sile odbicia (w zaglebieniach mniejsza, na wypuklych powieszchniach wieksza), tak samo ostrosc odbic a moze i bumpa. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knocisko Napisano 12 Luty 2013 Autor Share Napisano 12 Luty 2013 Ok, sprawdzam jak to wyjdzie Ambient Occlusion ale chyba nie da się tym zrobić tego ciemniejszego ubrania i innych ciemniejszych miejsc, które to nie są ciemniejsze od cieni. Dzięki wielkie dam znaka czy coś z tego wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Monio Napisano 12 Luty 2013 Share Napisano 12 Luty 2013 (edytowane) Oświetl to co ma być jaśniejsze spotlightami z bardzo miękkim fallofem i wypal na teksturze. Potem do tych ambientów i cavity dodajesz taką mapkę w trybie add/screen. Ewentualnie zobaczy czy możesz tym spotem emitować czerń i zaciemnij co trzeba. W majkowym mentalu tak się dało. Edytowane 12 Luty 2013 przez Monio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knocisko Napisano 17 Luty 2013 Autor Share Napisano 17 Luty 2013 Niestety za cienkim w te klocki jeszcze jestem. Nie za bardzo mi to wychodzi. Co to znaczy wypalić na texturze ? chyba komuś to za kaskę zlecę po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PICsell Napisano 17 Luty 2013 Share Napisano 17 Luty 2013 A może podmaluj ten model w viewport canvas. Tu masz jakiegoś tutka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Knocisko Napisano 19 Luty 2013 Autor Share Napisano 19 Luty 2013 Viewport Canvas - podoba mnie się to. Może się uda jak chwilę czasu będę miał. Dzięki wielkie PICsell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się