Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, mam takie pytanko ponieważ jestem w trakcie tworzenie BMX-a i jeśli zrobię widok z siatki to w tych 2 miejscach tak dziwnie wygląda czy to normalne ? czy trzeba to zmienić ? . Na zdjęciu podpisane jakich funkcji do tego użyłem

 

kvRZNx6.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 995
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć, myślę iż inni będą mogli Ci więcej powiedzieć ale siatkę na pewno wypadałoby poprawić, co do zębatki to ja bym zrobił w ten sposób, pozbyłbym się tych trójkątów jakie się znajdują, zaznaczył główny poligon użył lekko opcji "inset" następnie zaznaczył nowo powstałe krawędzie i użył opcji "collapse" co do drugiej części bmx'a to niestety w żaden sposób nie jestem wstanie pomóc. Bankowo nie jest dobrze z siatką.

Napisano

moja czarodziejska kula szfankuje, wiec nie wiem co to za soft. CO do siatki... to faktycznie dziwna i nie tylko zaznaczone fragmenty. O ile na zebatce jest to zwykle zamkniecie (cap hole), to na elemencie przedniego kola do poprawki. Btw masz pelno niepotrzebnych i nic nie wnoszacych podzialow. np na widelcu masz setki podzialow po obwodzie, po co na co?. druga sprawa chyba cos zle przekminiles, laczac widelec z sama rama.: ] to nie dziala: ]

Napisano
  • Autor

Soft to C4D, co do widelcy to dzięki za podpowiedź :) napewno to edytuje.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności