Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Mam następujący problem:

 

Na scenie znajduje się wiele obektów poobracanych w różnych osiach, chcę przeskalować obiekt w jego jednej osi.

Gdyby był prostopadle do osi sceny to nie ma problemu, chwytam za jedną z osi i skaluję.

 

No ale jeśli obiekt jest przekręcony pod nierównym kątem w każdej osi to czy muszę mieć jego instancję ustawioną prostopadle do sceny żeby móc skalować w jednej osi? Czy nie ma jakiegoś manipulatora który by skalował względem obiektu?

 

Przykład:

Mam na scenie Vray Light obrócony pod nieregularnymi kątami, chce go poszerzyć... a nie da się tego zrobić wpisując size (z jakiegoś powodu dziwnego)

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem jak to do końca w maxie jest rozwiązane w maxie, ale musi byc opcja skalowana Wold Pivot(jeśli obracasz obiekt jego lokalny pivot sie obraca). Nie wiem czy złapałem to końca o co Ci chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności