kingwins Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Witam, Mam następujący problem: Na scenie znajduje się wiele obektów poobracanych w różnych osiach, chcę przeskalować obiekt w jego jednej osi. Gdyby był prostopadle do osi sceny to nie ma problemu, chwytam za jedną z osi i skaluję. No ale jeśli obiekt jest przekręcony pod nierównym kątem w każdej osi to czy muszę mieć jego instancję ustawioną prostopadle do sceny żeby móc skalować w jednej osi? Czy nie ma jakiegoś manipulatora który by skalował względem obiektu? Przykład: Mam na scenie Vray Light obrócony pod nieregularnymi kątami, chce go poszerzyć... a nie da się tego zrobić wpisując size (z jakiegoś powodu dziwnego)
legomir Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Nie wiem jak to do końca w maxie jest rozwiązane w maxie, ale musi byc opcja skalowana Wold Pivot(jeśli obracasz obiekt jego lokalny pivot sie obraca). Nie wiem czy złapałem to końca o co Ci chodzi.
Kubajaniak Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Obok guzika skalowania masz rozwijaną listę. Wybierz w niej opcje "local"
kingwins Napisano 15 Luty 2013 Autor Napisano 15 Luty 2013 Obok guzika skalowania masz rozwijaną listę. Wybierz w niej opcje "local" Dzięki, o to chodziło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się