alexx600 Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Witam. Mam pewien problem. Mam dość skomplikowaną scene, wiele obiektów. Chodzi mi o optymalizacje sceny pod względem renderingu. Gdyby ktoś mógłby mi podpowiedzieć co będzie mi się liczyć szybciej 1. Obiekty w postaci hair rozłożone na sphere/cloner object/Czy instance mograph? Pytanie jest dość ogólne. dodam,że obiekty mają 32k poly. Zależy mi na w miarę dokładnym obłożeniu tym sphery (tak, żeby nie było widać tego co jest w środku) Inną sprawą jest normal mapa czy opłaca mi się ją stosować? Jeżeli chodzi o obiekt to sam go nie tworzyłem, został on wygenerowany przez skrypt, i zależy mi na możliwie wiernym go zachowaniu.
jaceks Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Powiedziałbym, że na 100% obłożenie Mograph'em (jako instance) da ci szybszy wynik ale najlepiej zrób próbę na mniejszej scenie. Jak każdy obiekt ma 32k i będziesz musiał zrobić ich 500 to lekko nie będzie tak czy owak. A normal mapę oczywiście, ze dobrze jest zastosować jak jest. To lepsze niż bump, jeżeli o to chodzi.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się