Napisano 15 Luty 201312 l Witam. Mam pewien problem. Mam dość skomplikowaną scene, wiele obiektów. Chodzi mi o optymalizacje sceny pod względem renderingu. Gdyby ktoś mógłby mi podpowiedzieć co będzie mi się liczyć szybciej 1. Obiekty w postaci hair rozłożone na sphere/cloner object/Czy instance mograph? Pytanie jest dość ogólne. dodam,że obiekty mają 32k poly. Zależy mi na w miarę dokładnym obłożeniu tym sphery (tak, żeby nie było widać tego co jest w środku) Inną sprawą jest normal mapa czy opłaca mi się ją stosować? Jeżeli chodzi o obiekt to sam go nie tworzyłem, został on wygenerowany przez skrypt, i zależy mi na możliwie wiernym go zachowaniu.
Napisano 15 Luty 201312 l Powiedziałbym, że na 100% obłożenie Mograph'em (jako instance) da ci szybszy wynik ale najlepiej zrób próbę na mniejszej scenie. Jak każdy obiekt ma 32k i będziesz musiał zrobić ich 500 to lekko nie będzie tak czy owak. A normal mapę oczywiście, ze dobrze jest zastosować jak jest. To lepsze niż bump, jeżeli o to chodzi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto