Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam pewien problem. Mam dość skomplikowaną scene, wiele obiektów. Chodzi mi o optymalizacje sceny pod względem renderingu.

Gdyby ktoś mógłby mi podpowiedzieć co będzie mi się liczyć szybciej

1. Obiekty w postaci hair rozłożone na sphere/cloner object/Czy instance mograph?

Pytanie jest dość ogólne. dodam,że obiekty mają 32k poly. Zależy mi na w miarę dokładnym obłożeniu tym sphery (tak, żeby nie było widać tego co jest w środku)

Inną sprawą jest normal mapa czy opłaca mi się ją stosować?

Jeżeli chodzi o obiekt to sam go nie tworzyłem, został on wygenerowany przez skrypt, i zależy mi na możliwie wiernym go zachowaniu.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Powiedziałbym, że na 100% obłożenie Mograph'em (jako instance) da ci szybszy wynik ale najlepiej zrób próbę na mniejszej scenie.

Jak każdy obiekt ma 32k i będziesz musiał zrobić ich 500 to lekko nie będzie tak czy owak.

A normal mapę oczywiście, ze dobrze jest zastosować jak jest. To lepsze niż bump, jeżeli o to chodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności