Blesik Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 jak wyciąć w środku zębatki jakieś kształty? próbowałem shapemerge ale to rozwala wogle model. jakieś inne pomysły?
gibek Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 siema mój soft to c4d i tam można używać Boole do tego celu no ale sprawdziłem i 3ds prawdopodobnie też posiada taką opcje tutaj masz filmik jeżeli o to ci chodziło to mam nadzieje że pomogłem :)
t0m3k Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 jesli "zebatke" (kolo zebate) stworzyles przy pomocy Spline'a Star to zanim extrudujesz narysuj na srodku kolo i je dolacz Attach do gwiazdy.
biszkopte Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 pokaż siatkę...ja bym zrobiła tak ..zaznacz wierzchołki w centrum i daj modyfikator ...sferifycostamcośtam :) powinno wyznaczyć ładne kółeczko...:) pobaw się...ułatwi strasznie pracę. Jak okrąg wyjdzie krzywy to zawsze w środku możesz zrobić booleana i połączyć już wtedy prosto vertexy aby siatki nie krzaczyło.
Kubajaniak Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 (edytowane) Dlaczego zakładacie, że chce zrobić kółko w środku? Myślę, że wtedy by nie pisał "jakieś kształty" ;) Jeśli nie zależy Ci na ładnej siatce to zrób te kształty spline'ami i wytnij za pomocą bolleana. Najlepiej jednak imo zrobić tak jak napisał t0m3k chyba, że chcesz dodać do tego np TS'a to wtedy trzeba się pobawić trochę więcej. Edytowane 22 Luty 2013 przez Kubajaniak
Rekomendowane odpowiedzi