Napisano 21 Luty 201312 l jak wyciąć w środku zębatki jakieś kształty? próbowałem shapemerge ale to rozwala wogle model. jakieś inne pomysły?
Napisano 21 Luty 201312 l siema mój soft to c4d i tam można używać Boole do tego celu no ale sprawdziłem i 3ds prawdopodobnie też posiada taką opcje tutaj masz filmik jeżeli o to ci chodziło to mam nadzieje że pomogłem :)
Napisano 21 Luty 201312 l jesli "zebatke" (kolo zebate) stworzyles przy pomocy Spline'a Star to zanim extrudujesz narysuj na srodku kolo i je dolacz Attach do gwiazdy.
Napisano 22 Luty 201312 l pokaż siatkę...ja bym zrobiła tak ..zaznacz wierzchołki w centrum i daj modyfikator ...sferifycostamcośtam :) powinno wyznaczyć ładne kółeczko...:) pobaw się...ułatwi strasznie pracę. Jak okrąg wyjdzie krzywy to zawsze w środku możesz zrobić booleana i połączyć już wtedy prosto vertexy aby siatki nie krzaczyło.
Napisano 22 Luty 201312 l Dlaczego zakładacie, że chce zrobić kółko w środku? Myślę, że wtedy by nie pisał "jakieś kształty" ;) Jeśli nie zależy Ci na ładnej siatce to zrób te kształty spline'ami i wytnij za pomocą bolleana. Najlepiej jednak imo zrobić tak jak napisał t0m3k chyba, że chcesz dodać do tego np TS'a to wtedy trzeba się pobawić trochę więcej. Edytowane 22 Luty 201312 l przez Kubajaniak