Amok Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 Renderuje animacje , jest w niej sporo obiektów i są odbicia . Komputer zaczyna rendering , wpada na element który odbija światło i zaczyna się bardzo długo zastanawiać na jednym rdzeniu , .Oblicza w tym czasie ogólne odbicia . Na początku było o kilka sekund ale w miarę jak doładowałem obiektów etap ten przedłużał się tak że teraz staje na 6 min ( przelicza wstępnie odbicia ?) , a rendering to potem tylko 3 min. zrobiłem testowy rendering gdzie wyłączyłem odbicia i refrakcje i proces oczekiwania znikł , wiec wiek kto jest winowajcą . Pytanie :czy można to jakość skrócić czas tego wstępnego przeliczania odbić , może jakiś chache , bufor
mirach Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 A tym odbijanych obiektach nie ma na przyklad Dispacement ? bo zwykle na samych odbiciach vray nie liczy tylko 1 rdzen. Moze zwiekszenie Dynamic Memory Limit w System pomoze. Co do optymalizacji to jedyne co mi przychodzi do glowy to Max Depth w Vray Global Switches albo Reflect/Refract Interpolation w materialach ktore odbijajá.
Amok Napisano 21 Luty 2013 Autor Napisano 21 Luty 2013 Pierwszy raz mam coś takiego , coś jest w scenie , ale scena jest gigantyczna i nie wykryje już co bruzdzi , Dispacement wyłączyłem , grzebałem też w Max Depth , nie wiem co jest grane . ale jest sporo roslin , i materiał 2 stronny , liscie też odbijaja światło
mirach Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 tak z ostatnich rzeczy ktore mi przychodza go glowy. Nie masz gdzies przypadkiem nie-vraysowskiego materialu? Pamietam swego czasu raytrace map robilo dziwne rzeczy z obiczeniami odbic.
maru Napisano 22 Luty 2013 Napisano 22 Luty 2013 Spróbuj ukryć obiekty z materiałem 2-sided i zobacz czy to coś zmieni. 2-sided z ustawionym odbiciem potrafi się okrutnie długo liczyć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się