Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Renderuje animacje , jest w niej sporo obiektów i są odbicia .

Komputer zaczyna rendering , wpada na element który odbija światło i zaczyna się bardzo długo zastanawiać na jednym rdzeniu ,

.Oblicza w tym czasie ogólne odbicia .

Na początku było o kilka sekund ale w miarę jak doładowałem obiektów etap ten przedłużał się

tak że teraz staje na 6 min ( przelicza wstępnie odbicia ?) , a rendering to potem tylko 3 min.

zrobiłem testowy rendering gdzie wyłączyłem odbicia i refrakcje i proces oczekiwania znikł , wiec wiek kto jest winowajcą .

 

Pytanie :czy można to jakość skrócić czas tego wstępnego przeliczania odbić , może jakiś chache , bufor

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A tym odbijanych obiektach nie ma na przyklad Dispacement ? bo zwykle na samych odbiciach vray nie liczy tylko 1 rdzen. Moze zwiekszenie Dynamic Memory Limit w System pomoze.

Co do optymalizacji to jedyne co mi przychodzi do glowy to Max Depth w Vray Global Switches albo Reflect/Refract Interpolation w materialach ktore odbijajá.

Napisano
  • Autor

Pierwszy raz mam coś takiego , coś jest w scenie , ale scena jest gigantyczna i nie wykryje już co bruzdzi ,

Dispacement wyłączyłem , grzebałem też w Max Depth , nie wiem co jest grane .

ale jest sporo roslin , i materiał 2 stronny , liscie też odbijaja światło

Napisano

tak z ostatnich rzeczy ktore mi przychodza go glowy. Nie masz gdzies przypadkiem nie-vraysowskiego materialu? Pamietam swego czasu raytrace map robilo dziwne rzeczy z obiczeniami odbic.

Napisano

Spróbuj ukryć obiekty z materiałem 2-sided i zobacz czy to coś zmieni. 2-sided z ustawionym odbiciem potrafi się okrutnie długo liczyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.