Amok Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 Renderuje animacje , jest w niej sporo obiektów i są odbicia . Komputer zaczyna rendering , wpada na element który odbija światło i zaczyna się bardzo długo zastanawiać na jednym rdzeniu , .Oblicza w tym czasie ogólne odbicia . Na początku było o kilka sekund ale w miarę jak doładowałem obiektów etap ten przedłużał się tak że teraz staje na 6 min ( przelicza wstępnie odbicia ?) , a rendering to potem tylko 3 min. zrobiłem testowy rendering gdzie wyłączyłem odbicia i refrakcje i proces oczekiwania znikł , wiec wiek kto jest winowajcą . Pytanie :czy można to jakość skrócić czas tego wstępnego przeliczania odbić , może jakiś chache , bufor Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted February 21, 2013 Share Posted February 21, 2013 A tym odbijanych obiektach nie ma na przyklad Dispacement ? bo zwykle na samych odbiciach vray nie liczy tylko 1 rdzen. Moze zwiekszenie Dynamic Memory Limit w System pomoze. Co do optymalizacji to jedyne co mi przychodzi do glowy to Max Depth w Vray Global Switches albo Reflect/Refract Interpolation w materialach ktore odbijajá. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amok Posted February 21, 2013 Author Share Posted February 21, 2013 Pierwszy raz mam coś takiego , coś jest w scenie , ale scena jest gigantyczna i nie wykryje już co bruzdzi , Dispacement wyłączyłem , grzebałem też w Max Depth , nie wiem co jest grane . ale jest sporo roslin , i materiał 2 stronny , liscie też odbijaja światło Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 tak z ostatnich rzeczy ktore mi przychodza go glowy. Nie masz gdzies przypadkiem nie-vraysowskiego materialu? Pamietam swego czasu raytrace map robilo dziwne rzeczy z obiczeniami odbic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maru Posted February 22, 2013 Share Posted February 22, 2013 Spróbuj ukryć obiekty z materiałem 2-sided i zobacz czy to coś zmieni. 2-sided z ustawionym odbiciem potrafi się okrutnie długo liczyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now