Jump to content

Optymalizacja VRAY , animacja Odbicia , długi czas startu renderingu


Amok
 Share

Recommended Posts

Renderuje animacje , jest w niej sporo obiektów i są odbicia .

Komputer zaczyna rendering , wpada na element który odbija światło i zaczyna się bardzo długo zastanawiać na jednym rdzeniu ,

.Oblicza w tym czasie ogólne odbicia .

Na początku było o kilka sekund ale w miarę jak doładowałem obiektów etap ten przedłużał się

tak że teraz staje na 6 min ( przelicza wstępnie odbicia ?) , a rendering to potem tylko 3 min.

zrobiłem testowy rendering gdzie wyłączyłem odbicia i refrakcje i proces oczekiwania znikł , wiec wiek kto jest winowajcą .

 

Pytanie :czy można to jakość skrócić czas tego wstępnego przeliczania odbić , może jakiś chache , bufor

Link to comment
Share on other sites

A tym odbijanych obiektach nie ma na przyklad Dispacement ? bo zwykle na samych odbiciach vray nie liczy tylko 1 rdzen. Moze zwiekszenie Dynamic Memory Limit w System pomoze.

Co do optymalizacji to jedyne co mi przychodzi do glowy to Max Depth w Vray Global Switches albo Reflect/Refract Interpolation w materialach ktore odbijajá.

Link to comment
Share on other sites

Pierwszy raz mam coś takiego , coś jest w scenie , ale scena jest gigantyczna i nie wykryje już co bruzdzi ,

Dispacement wyłączyłem , grzebałem też w Max Depth , nie wiem co jest grane .

ale jest sporo roslin , i materiał 2 stronny , liscie też odbijaja światło

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy