Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tworzę miecz świeltny i natrafiłem na problem. Utworzyłem cylinder i przekonwertowałem go do edit mesh. Miecz świetlny tworzyłem skalując wertexy i przesuwając je lecz skończyłem pół miecza i nie mam już wertexów. Czy wie ktoś jak skopiować wertexy, żeby należały do tej figury?? (gdy je przesuwam z shiftem to te wertexy kopiują się alee nie są połączone z mieczem)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Chyba trochę namieszałem, więc podam prosty przykład.

Tworzę cylinder, konwertuję go do editable mesh i gdy patrzę na cylinder z boku mam pięć pionowych kresek. Jak zrobić żeby było ich więcej nie zmieniając tego przy tworzeniu cylindra?

Napisano

Skorzystaj z takich narzędzi, jak: slice plane, quickslice, cut. Pozwolą Ci one tworzyć dodatkowe linie potrzebne w modelu. Jeżeli koniec cylindra masz wciąż zamknięty, możesz zaznaczyć ten face i zastosować extrude. Jeśli górny face już usunąłeś, możesz zaznaczyć krawędzie i przesunąć z przytrzymanym shiftem, co także stworzy nowe face'y.

 

Powodzenia.

Napisano
  • Autor

Po pierwsze dzięki za szybką pomoc. Robię tak : przechodzę do edycji face potem zaznaczam jedną linię pionową i wybieram opcję chamfer i to skutkuje, ale zaznaczenie całego pierścienia pionowego zajmuje mi trochę czasu bo muszę klikać po koleji na każdy fragment i potem mogę użyć chamfer (ale tylko raz i znowu muszę robić to jeszcze raz). A co do porady jak się używa slice plane i quickslice i do czego służą ??

Napisano

Ja bym to zrobił inaczej, ale jak ktoś chce się męczyć to droga wolna;)

Napisano

big_white_ninja to bedzie miecz 3d czy robisz jakas scenke gdzie ty bedziesz machal tym mieczem bo jak tak to jest prostrzy sposob

Napisano

tworzysz rectangle, przeksztalcasz do editable spline. Podkladasz film i animujesz rectangla, by pasowal do kija, ktorym machales. na to np. surface lub po prostu extrude z gruboscia 0. Polecam wigner.fuw.edu.pl/~holocron jako przyklad wykorzystania tej metody.

Aha no i flary przy uderzeniach plus dzwiek i gra muzyka :-)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności