Skocz do zawartości

Problem z wertexami


big_white_ninja

Rekomendowane odpowiedzi

Tworzę miecz świeltny i natrafiłem na problem. Utworzyłem cylinder i przekonwertowałem go do edit mesh. Miecz świetlny tworzyłem skalując wertexy i przesuwając je lecz skończyłem pół miecza i nie mam już wertexów. Czy wie ktoś jak skopiować wertexy, żeby należały do tej figury?? (gdy je przesuwam z shiftem to te wertexy kopiują się alee nie są połączone z mieczem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skorzystaj z takich narzędzi, jak: slice plane, quickslice, cut. Pozwolą Ci one tworzyć dodatkowe linie potrzebne w modelu. Jeżeli koniec cylindra masz wciąż zamknięty, możesz zaznaczyć ten face i zastosować extrude. Jeśli górny face już usunąłeś, możesz zaznaczyć krawędzie i przesunąć z przytrzymanym shiftem, co także stworzy nowe face'y.

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze dzięki za szybką pomoc. Robię tak : przechodzę do edycji face potem zaznaczam jedną linię pionową i wybieram opcję chamfer i to skutkuje, ale zaznaczenie całego pierścienia pionowego zajmuje mi trochę czasu bo muszę klikać po koleji na każdy fragment i potem mogę użyć chamfer (ale tylko raz i znowu muszę robić to jeszcze raz). A co do porady jak się używa slice plane i quickslice i do czego służą ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tworzysz rectangle, przeksztalcasz do editable spline. Podkladasz film i animujesz rectangla, by pasowal do kija, ktorym machales. na to np. surface lub po prostu extrude z gruboscia 0. Polecam wigner.fuw.edu.pl/~holocron jako przyklad wykorzystania tej metody.

Aha no i flary przy uderzeniach plus dzwiek i gra muzyka :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności