big_white_ninja Napisano 19 Sierpień 2004 Share Napisano 19 Sierpień 2004 Tworzę miecz świeltny i natrafiłem na problem. Utworzyłem cylinder i przekonwertowałem go do edit mesh. Miecz świetlny tworzyłem skalując wertexy i przesuwając je lecz skończyłem pół miecza i nie mam już wertexów. Czy wie ktoś jak skopiować wertexy, żeby należały do tej figury?? (gdy je przesuwam z shiftem to te wertexy kopiują się alee nie są połączone z mieczem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 19 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2004 Chyba trochę namieszałem, więc podam prosty przykład. Tworzę cylinder, konwertuję go do editable mesh i gdy patrzę na cylinder z boku mam pięć pionowych kresek. Jak zrobić żeby było ich więcej nie zmieniając tego przy tworzeniu cylindra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 19 Sierpień 2004 Share Napisano 19 Sierpień 2004 Skorzystaj z takich narzędzi, jak: slice plane, quickslice, cut. Pozwolą Ci one tworzyć dodatkowe linie potrzebne w modelu. Jeżeli koniec cylindra masz wciąż zamknięty, możesz zaznaczyć ten face i zastosować extrude. Jeśli górny face już usunąłeś, możesz zaznaczyć krawędzie i przesunąć z przytrzymanym shiftem, co także stworzy nowe face'y. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 19 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2004 Po pierwsze dzięki za szybką pomoc. Robię tak : przechodzę do edycji face potem zaznaczam jedną linię pionową i wybieram opcję chamfer i to skutkuje, ale zaznaczenie całego pierścienia pionowego zajmuje mi trochę czasu bo muszę klikać po koleji na każdy fragment i potem mogę użyć chamfer (ale tylko raz i znowu muszę robić to jeszcze raz). A co do porady jak się używa slice plane i quickslice i do czego służą ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAIRAM Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 Ja bym to zrobił inaczej, ale jak ktoś chce się męczyć to droga wolna;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rowr Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 big_white_ninja to bedzie miecz 3d czy robisz jakas scenke gdzie ty bedziesz machal tym mieczem bo jak tak to jest prostrzy sposob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 26 Sierpień 2004 A jak brzmi ten prostrzy sposób rowr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darthapul Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 tworzysz rectangle, przeksztalcasz do editable spline. Podkladasz film i animujesz rectangla, by pasowal do kija, ktorym machales. na to np. surface lub po prostu extrude z gruboscia 0. Polecam wigner.fuw.edu.pl/~holocron jako przyklad wykorzystania tej metody. Aha no i flary przy uderzeniach plus dzwiek i gra muzyka :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darthapul Napisano 26 Sierpień 2004 Share Napisano 26 Sierpień 2004 Zapomnialem o najwazniejszym: Video post i lens effects glow na miecz :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
big_white_ninja Napisano 27 Sierpień 2004 Autor Share Napisano 27 Sierpień 2004 dzięki :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi