Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Zaczynam przygodę z mental rayem. Próbuję wyrenderować animację samochodu i tu zaczyna się problem, podobny zresztą ostatnio miałem również w v-ray'u.

 

Renderując animację wygląda ona na spikselowaną, rozdzielczość to 1280x720. Gdy renderuje pojedynczą klatkę, wszystko wygląda bardzo dobrze.

 

Czy mógłby mi ktoś pomóc i napisać od czego to zależy i jak to zmienić, żeby animacja wyglądała przyzwoicie?

 

Z góry dziękuje i pozdrawiam threetwos

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaczął bym od sprawdzenia w jakim formacie i jakości zapisujesz animację. Polecam rendering klatka po klatce. W ten sposób będziesz mógł całość wrzucić np do Composite i tam zapisać animacje. Osobiście nie polecam renderu bezpośrednio do formatu mov czy avi...

Napisano

Pixele czy noise na renderze? Nie masz czasami w ustawieniach FG ustawione "project from camera"? Przy niskich ustawieniach FG potrafi brudzić. Jakbyś pokazał kawałek renderu to nie wróżylibyśmy z fusów.

Napisano

BartoszPiasecki -> dzięki :) problem się rozwiązał, że też wcześniej na to nie wpadłem.

 

Lucek -> Niestety nadpisałem sobie plik.

 

Podsyłam link do tej samej animacji tylko w v-ray, efekt był taki sam jak tam.

W ustawieniach FG jedno i drugie ustawienie nie dało zamierzonego efektu.

 

 

Animacja w rozdzielczości 1280x720 i przy takiej widać o co mi chodziło jak zatrzymasz np animacje.

 

Dzięki za zainteresowanie i pomoc :)

Zobaczę jak będą szły kolejne ujęcia ;)

Napisano

A renderujesz do pliku czy sam to składasz? Daję sobię rekę uciąć że to przez kompresje i kodek.

Napisano

renderuje klatki do pliku i w virtualdub składam w całość i jest OK :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności