Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Proponuje doprecyzowac pytanie...

Masz na mysli czym jest specular w ogole, czy moze po co w jakims progamie jest opcja wypalania speculara czy cos innego?

Napisano
  • Autor

dobra niewazne moj blad pomylilem z object-space map:D A wlasnie co mozna wyciagnac wiecej z object-space map niz z normal mapy?

Napisano

Nadal piszesz tak, zeby Cie nie zrozumiec.

 

Masz na mysli object-space normal map i czym sie rozni od tangent-space normal map?

Jesli tak to, przeczytaj sam poczatek tego:

http://wiki.polycount.com/NormalMap/

 

Generalnie object-space normal map nie jest standardem.

Tangent-space maja duzo wiecej zalet. Przede wszystkim latwosc edycji i mozliwosc ponownego uzycia.

Napisano

Przy używaniu ddo jest pomocne, ale jest tez narzędzie Hand Plane, które generuje tangent space z object space pod różne silniki bez syfów które czasem standardowo na normalce wyskakują - bardzo przydatne.

Napisano

Object-space normal map jest wypalany NIEZALEŻNIE od smoothing grup, ale jest niemirrorowalny. ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności