Napisano 25 Luty 201312 l Proponuje doprecyzowac pytanie... Masz na mysli czym jest specular w ogole, czy moze po co w jakims progamie jest opcja wypalania speculara czy cos innego?
Napisano 25 Luty 201312 l Autor dobra niewazne moj blad pomylilem z object-space map:D A wlasnie co mozna wyciagnac wiecej z object-space map niz z normal mapy?
Napisano 25 Luty 201312 l Nadal piszesz tak, zeby Cie nie zrozumiec. Masz na mysli object-space normal map i czym sie rozni od tangent-space normal map? Jesli tak to, przeczytaj sam poczatek tego: http://wiki.polycount.com/NormalMap/ Generalnie object-space normal map nie jest standardem. Tangent-space maja duzo wiecej zalet. Przede wszystkim latwosc edycji i mozliwosc ponownego uzycia.
Napisano 25 Luty 201312 l Autor Ponoc w object-space mozna zapisac wiecej informacji przydatnych w DDO.
Napisano 25 Luty 201312 l Przy używaniu ddo jest pomocne, ale jest tez narzędzie Hand Plane, które generuje tangent space z object space pod różne silniki bez syfów które czasem standardowo na normalce wyskakują - bardzo przydatne.
Napisano 25 Luty 201312 l Object-space normal map jest wypalany NIEZALEŻNIE od smoothing grup, ale jest niemirrorowalny. ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto