Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie. Jestem nowy na forum. Pozdrawiam wszystkich. Jako grafik 3d jestem dość średnio zaawansowany. Mam pewien kłopot. Renderuję obrazek gdzie w pewnym momencie obrotu kamery obecny w kadrze dym "nachodzi" na tło w postaci ścielącego się po podłodze Volume Fog'a umieszczonego w sześciennym gizmo. Dym zrobiony jest z Super Spra'ya. Oddzielnie wyglądają całkiem dobrze, ale gdy dym pojawia się na tle foga - widać krawędzie kwadratowych particli i maska tekstury nie wyrabia jakoś z ukryciem przeźroczystości na tle foga... Paskudna sprawa - bo nie wiem jak z tego wybrnąć. Renderuję w Mental Ray do sekwencji jpg-ów w full HD i mam bardzo dobry czas renderingu dość skomplikowanej sceny. Nie chciał bym rezygnować z tego renderera. Jak wyrenderować taka scenę? Próbowałem partiami, ale też się jakoś nie da. Może oddzielnie dym z alphą? Proszę o pomoc.... i z góry dziękuję. Sławek.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności